Luxe probleem.

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:
Luxe probleem.

Bericht door sharon » ma 08 aug 2005 20:19

Oke ik heb dus de keuze uit Adobe Photo deluxe business editie 1.0 of Adobe Photoshop 7.0 heeft iemand ervaring met deze programma's en zo ja welke kan ik het best kiezen en waarom?

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » di 09 aug 2005 09:57

Wij hebben 7.0 en das een heel goed programma, is het alleen voor fotos te verkleinen etc??

Moet je het kopen? want anders is er al photoshop CS :wink:

Gebruikersavatar
Miriam
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:wo 22 dec 2004 20:10
Locatie:Leende
Contacteer:

Bericht door Miriam » di 09 aug 2005 12:44

Photoshop CS is al wat ouder, de nieuwste versie is CS2. Maar dit zijn wel erg prijzige programma's.
Photoshop is veel uitgebreider als Adobe Photo deluxe business editie. Maar daar moet je wel mee leren werken. De business editie wordt niet meer gemaakt of geupdate.
Als er wat tijd ervoor neemt om een paar eenvoudige technieken onder de knie te krijgen, kies dan voor Photoshop, heb je daar geen zin in en wil je met een paar drukken op knoppen een foto bewerken, kies dan de business editie.
Groetjes,
Miriam

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » di 09 aug 2005 12:49

Photo deluxe business heb ik nu op de computer. Via via heb ik Photoshop gekregen. Nu krijgen we morgen een nieuwe computer en moet ik dus een keuze gaan maken. Ik weet wat ik heb met photo deluxe business en weet dus niet wat ik krijg.
Miriam als jij zou moeten kiezen wat zou jij dan nemen?

Gebruikersavatar
Miriam
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:wo 22 dec 2004 20:10
Locatie:Leende
Contacteer:

Bericht door Miriam » di 09 aug 2005 12:56

Voor mij is dat een andere keus als voor jou. Ik gebruik Photosop al jaren en voor mij zijn alle andere programma's niet interessant, want daarmee kan ik niet alle kneepje toepassen en instellen die ik in Photoshop heb.
Maar waarom installeer je ze niet allebei, als je snel en makkelijk iets wil gebruik je de Photo de luxe en neem je de tijd om Photoshop te leren kennen.
Er zijn op het internet zo ontzettend veel tutorials te vinden voor Photoshop en de kwaliteit van de afbeeldingen is vele malen beter als welk programma ook.
Groetjes,
Miriam

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » di 09 aug 2005 14:56

Ik heb in eerste instantie ook bedacht van ik instaleer ze beide, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van als ik er 1 heb waar ik veel mee kan zou dat goed zijn. Ik ben niet bekend met Photoshop maar als ik in de zoekpagina gaan zoeken merk ik dat er hier veel gepraat wordt over photoshop. Op zich heb ik wel tijd om die onder de knie te krijgen en als er zoals jij zeg veel lessen over zijn moet het lukken. Denk dan toch maar dat ik kies voor Photoshop.

Gesloten