Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
waar kralen van half-edelstenen te vinden?
Bericht
door Armande » vr 21 nov 2003 00:25
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier!
Ik gebruik veel half-edelstenen als kralen, soms ook met hangers. Heeft iemand een tip van een internetwinkel of evt. een winkel met dat soort kralen? Ik heb een aantal keren gekocht bij
http://www.ideas-un-limited.co.uk en dat gaat prima hoor. Maar ik zoek wat nieuwe stekkies.
Vandaag wel HELE mooie hangers gekocht in Kleve (Duitsland).
Kralen make the world go round!
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » vr 21 nov 2003 09:04
Hoi,
Ik zelf vindt het altijd leuk om een paar dagen in de vakantie naar IDar Oberstein te gaan in Duitsland en daar lekker te neuzen in al de stenen winkeltjes en slijperijtjes

Moet maar weer is gaan want is al een jaar of 2 geleden nu en de kralen zijn wel op. Je kan natuurlijk kijken of er zo'n stenen club in je omgeving is, en in de gaten houden wanneer er stenen en mineralen beurzen zijn. In de Darling MArket in Rijswijk wordt die 2x per jaar gehouden zover ik weet.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » vr 21 nov 2003 09:08
Sorceress schreef:Hoi,
Ik zelf vindt het altijd leuk om een paar dagen in de vakantie naar IDar Oberstein te gaan in Duitsland en daar lekker te neuzen in al de stenen winkeltjes en slijperijtjes

Moet maar weer is gaan want is al een jaar of 2 geleden nu en de kralen zijn wel op. Je kan natuurlijk kijken of er zo'n stenen club in je omgeving is, en in de gaten houden wanneer er stenen en mineralen beurzen zijn. In de Darling MArket in Rijswijk wordt die 2x per jaar gehouden zover ik weet.
Waar is dat ergens, Idar Oberstein? (Klinkt goed wel). Ik ben ook wel eens bij zo'n mineralenbeurs geweest maar ik heb vaak te laat door waar ze zijn (geweest).
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » vr 21 nov 2003 09:10
Dat is vlakbij de Moezel. Dus maar een paar uurtjes rijden.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
moshi-moshi
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door moshi-moshi » vr 21 nov 2003 16:22
Ik heb onlangs bij
http://www.suncountrygems.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht. Erg mooie spulletjes, goeie prijs, ze leveren supersnel en de verzendkosten waren een stuk lager dan ik gewend ben wanneer je iets uit de vs laat komen.
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » vr 21 nov 2003 16:40
O woei, dat is een kwijl-site zeg! Ik zie dat ze veel keus hebben.
Je werd niet aangeslagen voor BTW door de douane? Dat is soms pech hebben als je iets uit Amerika koopt.
Hoe snel is snelle verzending?
-
moshi-moshi
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door moshi-moshi » vr 21 nov 2003 16:44
ja douane pech kan je altijd hebben, dat blijft een gokspelletje.
snel is donderdagvond (5 uur) besteld, maandagmiddag in huis

-
sweety
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door sweety » vr 21 nov 2003 18:33
Ik vind de dingen die je maakt heel knap! En interessant om alles over de edelstenen te lezen.
En die site is idd om te kwijlen! Denk dat ik er eens een keertje ga bestellen!

-
Stéphanie
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Stéphanie » vr 21 nov 2003 18:56
Kralenpost heeft ook edelsteen kralen/hangers

.
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » vr 21 nov 2003 19:05
Dat is inderdaad snel! Ik heb nog geld op paypal staan dat me in de cyberbroekzak brandt!
Die van kralenpost heb ik ook gezien, maar dat was niet helemaal wat ik zocht.
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » zo 30 nov 2003 19:36
O die ga ik zo even bekijken.
Ik heb net hier:
http://www.jewelweaver.com/" onclick="window.open(this.href);return false; besteld. Het is nog even afwachten hoe de verwerking is, maar ze hadden aparte dingen en de shipping is maar 5 dollar.
Een assortiment van 5 sterling zilveren hangers met diverse stenen is $ 10,95 Je kan dan niet kiezen wat je krijgt, maar je krijgt 5 verschillende, zoals onyx, maansteen, malachiet, turquoise.
Wel goeie deal denk ik (hoop ik dus).
-
Armande
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Armande » vr 05 dec 2003 12:42
Nou mijn bestelling van
http://www.abeadstore.com" onclick="window.open(this.href);return false; is binnen hoor en ik ben er erg tevreden over. Zie plaatje
Die grote hangers van bergkristal en labradoriet had ik in Duitsland al gekocht. De roze kwarts kralen zijn schitterend, de rookkwarts ziet er donkerder uit dan op de site maar soit.
De bestelling van jewelweaver is nog niet binnen, maar ik kreeg netjes een refund van 6 dollar terug. "Overpayment' stond erbij, dus misschien dat ze iets niet meer op voorraad hadden, of het is refund van de verzendkosten.
-
Naomi
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Naomi » zo 07 dec 2003 20:07
Hoi,
in Winterswijk in het centrum zit een hobbywinkel. De straat in tegenover de achterkant van de grote kerk (weet de naam niet, maar mijn neefje woont erboven) Ik was daar deze zomer en zag dat ze doosjes hadden met halfedelstenen kralen, natuurlijke vorm, dus niet geslepen. Misschien hebben ze ondertussen nog meer.
Winterswijk is niet zo ontzettend ver weg van Tiel en op zaterdag heb je ook nog een gezellige markt, dus kan je er een leuk dagje uit van maken.
Ik hoop dat je wat aan de tip hebt.

liefs,
Naomi