kralenshop/www.pro-art.nl

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:
kralenshop/www.pro-art.nl

Bericht door Lavilia » zo 31 jul 2005 19:51

Ik kon zo gauw met de zoekfunsctie niet vinden wat ik zocht over deze winkel. ik vind dat op de foto's sommige kralen er erg kunststof achtig uitzien, terwijl ze dus wel tussen de glaskralen staan, heeft er iemand ervaring mee of ze wel van echt glas zijn? (bv op deze fotoAfbeelding)
groetjes ikke
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Bericht door Tessa » zo 31 jul 2005 19:55

Ik heb deze kralen ook. Alleen niet bij pro-art vandaan. Die ik heb zijn echt van glas.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » zo 31 jul 2005 20:00

uhum, ik vind het er toch wel éééééééééééééécht glassig uitzien hoor, geen haar in mijn hoofd die eraan denkt dat dat kunst is, maarjah, wie ben ik :lol:
ipoingtudut

francis
Bead Discoverer
Berichten:24
Lid geworden op:wo 27 apr 2005 08:43

Bericht door francis » zo 31 jul 2005 21:59

zijn zeker glaskraaltjes hoor ik heb ze in het bruin en groen zijn wel vrij kleine kraaltjes groetjes jacqueline

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » ma 01 aug 2005 07:22

ik heb ze in het paars, ze zijn heel erg mooi maar kleintjes

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 01 aug 2005 21:41

Dan ligt het dus gewoon aan mij Thanks in elk geval
groetjes ikke
Afbeelding

grummel
Bead Reader
Berichten:18
Lid geworden op:vr 25 mar 2005 07:54

Bericht door grummel » di 02 aug 2005 07:01

Laat er eens eentje vallen (graoje), maar dan weet je het wel heeeel zeker.
Ze zien er inderdaad glassig uit.

Gebruikersavatar
Kootje
Bead Believer
Berichten:246
Lid geworden op:ma 02 mei 2005 19:07
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Kootje » di 02 aug 2005 20:12

Het is glas ja..Hahaha als dat nog niet duidelijk was. Ben vanmiddag in de winkel geweest en heb ze vast gehad ( niet laten vallen voor de verandering). Ik lijk namelijk een beetje op de buurvrouw van Hyacith uit de serie schone schijn haha

Gesloten