Waarom geen TPG tarief?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 28 jul 2005 00:15

sandra schreef:het lijkt mij eigenlijk onzinnig de verpakkingskosten in de kraal te verrekenen, want of het een bestelling van 5 of van 25,- is, soms kost het verpakken even veel qua envelop en zakjes. vooral qua administratiekosten, of het nou 10 of 100,- is, administratie gaat precies hetzelfde.
Ben ik het helemaal mee eens. :D
groetjes Sannie.

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 28 jul 2005 00:18

gootje schreef:ik heb altijd begrepen dat verpakkings en administratiekosten eigenlijk al verwerkt zijn in de prijs van "de kraal" .
ik moet zeggen dat als ik wat nodig heb ik eerst kijk bij de shops die tpg tarief hanteren......
als ik veel nodig heb dan kom ik toch al snel aan de bedragen waarbij geen verzendkosten meer berekend worden
Bij mij zitten de verpakkingskosten en adm. kosten niet verwerkt in de prijs van het product. Er zijn ook mensen die hun bestelling b.v afkomen halen. Dan kun je natuurlijk geen verz. en verp. kosten rekenen.
groetjes Sannie.

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » do 28 jul 2005 07:30

Ik reken gewoon 1,50 euro bij bestellingen onder de 25 euro.
Het is inderdaad bijna niet te doen om alle enveloppen te gaan wegen, daar gaat veel te veel tijd inzitten en je wilt toch het liefst dat de klant zijn/haar pakketje of envelop zo snel mogelijk in huis heeft....
Maar als ik kijk naar het totaalbedrag van het postkantoor en wat de klanten mij in totaal betaald hebben aan verzendkosten, schiet ik er natuurlijk behoorlijk bij in, maar ja, dat zie je gewoon als service...
Irene van der Maas

dani263
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 08:44

Euh.... beetje debiel :lol: misschien, maar ik ben Belgisch.... TGP????? Waar is dat de afkorting van?
Gabba Gabba Hey
Danielle

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 02 aug 2005 08:53

Ik ben zelf nederlands, maar waar het voor staat, het is in ieder geval de post vroeger PTT Post Telefoon Telegraaf, maar ja die laatste is er eigenlijk niet meer Telefoon Post G.....????
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

dani263
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 10:06

GAGA ????? :P
Gabba Gabba Hey
Danielle

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » di 02 aug 2005 10:18

Giro?

blijebeadies
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door blijebeadies » di 02 aug 2005 10:45

Ik vind het altijd het fijnst eigenlijk als een shop een vast tarief heeft en dan boven bijv. 15 euro geen verzendkosten.
(als ik dan niet genoeg nodig heb bestellen m'n nichtje en ik gewoon samen :wink: ).

Zelf doe ik gewoon tpg-tarief, ik verkoop toch maar zo weinig dat dat wegen enzo niet zoveel tijd kost.
groetjes van een
fimoverslaafde Free :)

Afbeelding

Mariska_V
Bead Starter

TPG

Bericht door Mariska_V » di 02 aug 2005 18:03

Hallo dames,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet wist waar de afkorting TPG voor staat, tis waarschijnlijk voor alle Nederlanders gewoon duidelijk maar ben toch even aan het zoeken gegaan....
T&T Post Group

groetjes
Mariska

dani263
Bead Starter
Contacteer:

Re: TPG

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 18:08

Mariska_V schreef:Hallo dames,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet wist waar de afkorting TPG voor staat, tis waarschijnlijk voor alle Nederlanders gewoon duidelijk maar ben toch even aan het zoeken gegaan....
T&T Post Group

groetjes
Mariska
Hartelijk dank Mariska!!! Da's weer iets minder om mijn kop over te breken :lol:
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gesloten