De ketting en sleutelhanger swap - 2005
versie 1: Ketting
te verkrijgen bij o.a. kralendroom, kralenwebwinkel
Voor de ketting maak je gebruik van bovenstaande hanger.
Hoe je de ketting verder vorm geeft (kleur en techniek) mag je helemaal zelf bepalen de enige voorwaarde is dat de hanger er op de één of andere manier in verwerkt is.
De bijdrage aan de ketting excl de hanger (2,--) bedraagt tussen de 5,-- en de 7,50 euro.
Versie 2: Sleutelhanger
te verkrijgen bij o.a. Victoria's
Voor de sleutelhanger maak je gebruik van bovenstaande hanger.
Hoe je de sleutelhanger verder vorm geeft (kleur en techniek) mag je helemaal zelf bepalen de enige voorwaarde is dat de hanger er op de één of andere manier in verwerkt is.
De bijdrage aan de sleutelhanger excl de bedel bedraagt tussen de 2,-- en de 3,50 euro.
Hangers
Het is de bedoeling dat je de hangers voor de ketting en de sleutelhanger zelf besteld.
Algemeen
Afhankelijk van met welke onderdeel je van de swap mee doet maak je een ketting of een sleutelhanger en stuurt die naar mij toe met een gefrankeerde bubbeltjes envelope met je naam en adres erbij in. (Je stopt de door jouw gemaakte creatie in de aan je zelf geadresseerde en gefrankeerde bubbeltjes envelop. Deze plak je NIET dicht. Hier omheen doe je een envelop naar jouw keuze die je voldoende frankeerd en aan mij adresseerd.)
Of je wel of niet een visitekaartje aan jouw creatie hangt of in de envelop toevoegd is helemaal aan je zelf.
Eind datum
Eind datum voor de swap is vrijdag 16 september 2005 dus dan moeten alle kettingen en sleutelhangers hier binnen zijn!
Ik verstuur ze dan zo snel mogelijk na het verdelen en foto's maken na die datum weer terug!!
Even voor de duidelijkheid: Als je een mee doet met een ketting krijg je een ketting terug. Doe je mee met een sleutelhanger ontvang je een sleutel hanger terug.
Laat me maar weten of je mee wilt doen en voor welk onderdeel via mail poes-en-zo@hotmail.com of door een pb-tje te sturen.
Groetjes Dieuwertje
PS: Je kan natuurlijk ook mee doen aan beide onderdelen als je dat leuk vindt
PS: Aangezien in in Duitsland woon wil ik jullie niet op extra verzend kosten jagen. Tevens duurt het verzenden langer. Ik heb daarom besloten de kettingen en sleutelhangers naar mijn werk te laten versturen. Echter heb ik nu nog 1,5 week vakantie. Als mijn vakantie om is verstuur ik naar de dan aangemelde mensen het adres zodat er geen pakjes aankomen terwijl ik er niet ben.
PS: Aan het eind van iedere dag zal ik een uptodate lijstje plaatsen van de mensen die zich hebben aangemeld. Als er geen nieuwe aanmeldingen zijn komt er ook geen nieuw lijstje