ringenzeefje

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:
ringenzeefje

Bericht door Jolanda Y » do 28 jul 2005 10:16

Nog één keer dan, ben namelijk allemaal kleinere dingen aan het verzamelen om mee te nemen op vakantie, voor de creatieve momenten. Nu ben ik nog op zoek naar een ringenzeefje. Zo'n rond ding waar je doorheen kunt rijgen. Volgens mij heeft er al eens zo'n ring op het forum gestaan, weet alleen niet meer van wie.
Ik zit al dagen steeds op internet te zoeken naar facetkralen in precies de juiste kleur, andere kleinere kralen etc etc, heb namelijk een boekje van Leanne de Graaff hahaha. De kids vinden inmiddels dat ik computerverslaafd ben, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, daarom doe ik nu nog één keer (?) een beroep op jullie. Ik kan ze niet vinden, het ringenzeefje dus he.

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » do 28 jul 2005 10:59

Ik heb er nog wel eentje voor je liggen!
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

iedje
Bead Lover
Berichten:450
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 13:28
Locatie:den haag/ scheveningen

Bericht door iedje » do 28 jul 2005 11:00

je kan ze oa krijgen bij kralenpost.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 28 jul 2005 12:37

ring met zeefje bij http://www.mijnwinkel.nl/shop10743/" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » do 28 jul 2005 12:41

Hihihi, ik ben ook al allemaal kleine rijgspullen aan het verzamelen om mee te nemen op vakantie.

Gesloten