www.eebeads.com; wie heeft info over deze site?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:
www.eebeads.com; wie heeft info over deze site?

Bericht door Jolanda Y » ma 25 jul 2005 21:28

:relax: Hallo, worden jullie al moe van me? :relax:
Hier heb ik weer een site gevonden die me erg aanspreekt. Met de zoekmachine kwam er maar één reactie. Zijn er meer mensen die hier wel eens bestellen.
Laatst gewijzigd door Jolanda Y op di 26 jul 2005 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » di 26 jul 2005 19:25

Dat is toch wat; 83 keer bekeken en geen enkele reactie? Wat is er aan de hand op het forum?

PetraDae
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:do 10 feb 2005 10:07
Locatie:Hoofddorp

Bericht door PetraDae » di 26 jul 2005 19:31

Ik ben bang dat iedereen i.v.m. de 'nieuwe' regels niet meer durft te reageren! :wink:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 26 jul 2005 19:39

Heel simpel wat is je vraag :D ? geen antwoord is geen antwoord neem ik aan, ik heb er nog nooit wat besteld en dat hoef ik hier dan toch niet te zeggen, nu heb ik het toch gedaan en dit klinkt misschien :evil: of :x en zo is het ab-so-luut niet bedoeld :!: maar ik heb wel gekeken omdat ik uit je onderwerp niet meteen kan beslissen wat je vraag is die er aan gekoppeld is...... :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » di 26 jul 2005 19:46

Mar-JoYa schreef:Heel simpel wat is je vraag :D ? geen antwoord is geen antwoord neem ik aan, ik heb er nog nooit wat besteld en dat hoef ik hier dan toch niet te zeggen, nu heb ik het toch gedaan en dit klinkt misschien :evil: of :x en zo is het ab-so-luut niet bedoeld :!: maar ik heb wel gekeken omdat ik uit je onderwerp niet meteen kan beslissen wat je vraag is die er aan gekoppeld is...... :wink:
Heb de titel aangepast.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 26 jul 2005 19:48

en toch heb ik weer gekeken maar ik dwaal af :D :wink: :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
yvon
Bead Lover
Berichten:474
Lid geworden op:di 16 nov 2004 15:26
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Re: www.eebeads.com; wie heeft info over deze site?

Bericht door yvon » di 26 jul 2005 20:00

Jolanda Y schreef::relax: Hallo, worden jullie al moe van me? :relax:
Hier heb ik weer een site gevonden die me erg aanspreekt. Met de zoekmachine kwam er maar één reactie. Zijn er meer mensen die hier wel eens bestellen.
hey hey jolanda,

Ik heb al eens een paar keer bij deze firma besteld en iedere keer was ik er weer tevreden over.
Ze leveren snel en ze doen er vaak een kleinigheidje bij.


yvonne :P

Gesloten