firemountaingems

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:
firemountaingems

Bericht door Jolanda Y » za 23 jul 2005 21:32

http://www.firemountaingems.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft er iemand ervaring met bovenstaande site?

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » za 23 jul 2005 23:08

Yep! Leuke dingen daar, leuke prijsjes ... maar vervelend hoge verzendkosten. Als je nou een connectie hebt in Amerika die wel eens naar hiero komt, is het leuk om daar te bestellen. Tijdje terug gedaan en onlangs weer ... dan is het leuk!
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 24 jul 2005 00:52

Hun service en klantvriendelijkheid laat ook te wensen over.
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 24 jul 2005 07:47

Jolanda volgens mij kan je met de zoekfunctie wat ervaringen vinden.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » zo 24 jul 2005 09:47

Bedankt voor de tips.
Samira, waar heb je dat gelezen over die hoge verzendkosten, ik kon daar niets over terug vinden.
Armande, heb je wellicht nog alternatieve websites die wel goede service bieden, en tegen een redelijke prijs?
Heb alles even nagelezen Esther, maar kon me nadien nog niet een goed beeld vormen van de site, ze hebben wel veel te bieden, maar ja, als de service slecht is........... Ik denk er nog maar even over na.

Heeft iemand nog tips voor andere sites? Ik zoek met name edelstenen en parels. Heb eeen poosje gelden die vraag ookal eens gesteld, maar dé TIP zat er toen nog niet bij. En eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos ook niet meer, al die dagen (het voelt als weken volgens mijn man :D )dat ik al aan het googlen ben.

Gebruikersavatar
sonja-b
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:zo 16 jan 2005 09:07
Locatie:Capelle a/d IJssel

Bericht door sonja-b » zo 24 jul 2005 19:57

http://www.ontherocks.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : Hier hebben ze mooie splitkettingen en ook armbandjes met leuke steentjes. Ik ben wel eens in hun winkel geweest en daar hebben ze echt heel veel gemstones, werd ook heel goed geholpen.

http://www.pearlsfromchristopher.com" onclick="window.open(this.href);return false; : Heeft ook ontzettend veel. Het is echt een hele aardige vrouw. Je kunt gewoon mailen en alles vragen wat je wil. Op de site staat alles in grote hoeveelheden, maar je kunt gewoon per stuk bestellen. Ze staat ook vaak op de sieradenfair.

http://www.thebeadbazaar.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; : Dit is wel een buitenlandse site. Ik zou er wel willen bestellen,maar weet niet zo goed hoe. Hier heb ik dus geen ervaring mee. Ze hebben wel veel.
Laatst gewijzigd door sonja-b op zo 24 jul 2005 20:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Sonja.

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 24 jul 2005 20:07

Hoihoi,

die laatste heb ik hier al eens als tip geplaats, super aardig iemand en mooie spulletjes snel in huis en boven de 30 pond geen verzendkosten.

Die andere 2 links werken bij mij niet..

Groetjes!

Frambiej
Bead Dreamer
Berichten:685
Lid geworden op:ma 18 apr 2005 18:13
Locatie:Bemmel

Bericht door Frambiej » zo 24 jul 2005 20:08

Ik kan op die 2 eerste sites niet komen :S

Gebruikersavatar
sonja-b
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:zo 16 jan 2005 09:07
Locatie:Capelle a/d IJssel

Bericht door sonja-b » zo 24 jul 2005 20:12

Nu doen ze het wel :lol: Ik was een beetje slordig .
Groetjes Sonja.

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » do 28 jul 2005 00:37

Voor degene die al bij firemountaingems hebben besteld. Hoe deed je dat met de betaling? Ik wil namelijk geen creditcard gegevens via de mail versturen.
Overigens kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag over de verzendkosten. Ze gaven aan dat dat ligt aan het gewicht. Ze verwachten zeker dat ik kilo's en kilo's ga inkopen... Maar wat ik wil past gewoon in een envelopje ;)
Ik hou de 18 dollar verzendkosten die ik hier ergens las dan maar aan.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 28 jul 2005 07:01

moshi-moshi schreef:Voor degene die al bij firemountaingems hebben besteld. Hoe deed je dat met de betaling? Ik wil namelijk geen creditcard gegevens via de mail versturen.
Overigens kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag over de verzendkosten. Ze gaven aan dat dat ligt aan het gewicht. Ze verwachten zeker dat ik kilo's en kilo's ga inkopen... Maar wat ik wil past gewoon in een envelopje ;)
Ik hou de 18 dollar verzendkosten die ik hier ergens las dan maar aan.
Je kunt je creditcard gegevens ook via fax opsturen :wink: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » do 28 jul 2005 12:37

mja dat schreven ze ja, Maar ik heb geen fax en om mezelf een tripje naar het postkantoor (of waar hebben ze die dingen) te besparen hoopte ik op een alternatief of zo. :?

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » do 28 jul 2005 14:10

Ik heb daar 1 keer besteld, vorig jaar ergens, maar nooit meer. Zoals Armande al zegt klantenservice en vriendelijkheid is ver te zoeken. Bovendien heb ik $25 moeten betalen aan verzendkosten terwijl er maar $15 op het pakket zat. Die extra $10 is snel verdiend op die manier :?

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » do 28 jul 2005 21:28

Okee, bedankt voor alle tips. Het is me duidelijk, denk niet dat ik hier ooit ga bestellen.

moshi-moshi
Bead Interested
Berichten:116
Lid geworden op:di 29 jul 2003 13:10
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » do 28 jul 2005 23:51

hm, ik geef het nog niet op. Ze hebben zoveel leuks. Over sommige dingen loop ik al twee jaar te kwijlen Afbeelding. Het moet er gewoon onderhand maar eens van komen :)

Gesloten