juiste prijs

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
eva kesteman
Bead Believer
Berichten:215
Lid geworden op:di 01 mar 2005 19:58
Locatie:westvlaanderen
Contacteer:
juiste prijs

Bericht door eva kesteman » ma 18 jul 2005 20:38

wie kent er iets van de juiste prijzen voor swarovski en rocailles of waar is het goedkoopst aub groetjes

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 18 jul 2005 20:53

Dat verschilt per webshop en winkel. Gewoon een kwestie van goed zoeken en prijzen vergelijken.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Melanie
Bead Brilliant
Berichten:2753
Lid geworden op:za 26 mar 2005 20:53
Locatie:Gendt
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 18 jul 2005 21:38

volgens mij is kralenstunter erg goedkoop. ik koop daar iig altijd m'n swarovski plak en simili.
Groetjes, Melanie

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » di 19 jul 2005 10:05

http://www.beads.cdragon.com" onclick="window.open(this.href);return false; is heel voordelig en bij http://www.zuncrea.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ook. Daar moet je ze dan wel per 100 stuks kopen en er zijn niet veel kleuren. Er zijn ook een paar Franse/Belgische sites genoemd bij 'adressen' .
Rocailles verschillen ook wel per winkel. Die van Gütermann zijn wel goed en je hebt heel veel voor ongeveer 3 euro. Er zijn ook heel veel verschillende kleurtjes. Kijk maar eens op http://www.kralenenkralen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :D

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » di 19 jul 2005 15:55

maar wat is de goedkoopste prijs in winkels, pipoos is duur niet?
ik ga meestal bij singer in gent en in de veritas...

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » di 19 jul 2005 16:26

Ik heb geen idee, dat soort dingen koop ik nooit in winkels, daar is het nl. altijd duurder dan in een webshop. Dat is ook logisch want een winkel heeft meer kosten zoals huur van het pand etc.
Bij kralen zoals swarovski is het niet zo'n bezwaar dat je de kralen niet kunt zien, want de kwaliteit is toch altijd hetzelfde.
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » di 19 jul 2005 16:30

ja das wel waar, maar de winkels zijn hier om de hoek en als ik vb. van nederland moet bestellen (waar ze goedkoop zijn) dan zijn de verzendkosten toch veel ? + ik kan dat zomaar niet overschrijven (geld) dat kost wel iets meer he?
pfff

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » di 19 jul 2005 19:36

Als je het Iban en Bic nummer gebruikt, kost het volgens mij niet meer dan normaal :wink: Bij beads.cdragon betaal je via een Paypalrekening en dat is ook gratis. Het komt dan uit Hongkong maar de verzending is snel en de kosten vallen ook wel mee. Dat vind ik echt een aanrader 8) Even een vergelijking: bij de Pipoos kosten 25 stuks Swarovski bicones €3,95 en bij beads.cdragon heb je 25 stuks voor €1,28 :P Maar ik ben het wel met je eens dat het veel gemakkelijker is als je het om de hoek kunt kopen :D :wink:

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door Lavilia » wo 20 jul 2005 09:14

De pipoos haal ik eigenlijk ook alleen rocailles, dat is zo ongeveer het enige wat goodkoop is. De andere dingen van Guterman vind ik erg duur. Ik weet niet hoe het met http://www.kralenwerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zit qua verzendkosten, voor rocailles is dat ook heel redelijk geprijsd!
groetjes ikke
Afbeelding

eva kesteman
Bead Believer
Berichten:215
Lid geworden op:di 01 mar 2005 19:58
Locatie:westvlaanderen
Contacteer:

swarovski

Bericht door eva kesteman » wo 20 jul 2005 09:30

heeeeeeeeeee eerst en vooral dank ik jullie allemaal voor jullie reactie ik heb gisteren eens naar nieuwpoort geweest daar was ook een hobby winkel waar ze swarovski verkopen , daar betaalde ik voor 24 stuks 4 euro en voor facet in glas 4mm 2,75euro voor 100 stuks en 62 cent voor een busje groetjes eva

Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Bericht door milebla » vr 22 jul 2005 15:49

Dus eigenlijk kun je het beste prijzen vergelijken maar ja het is natuurlijk een heel karwei op dat allemaal bij te houden, maar je weet waar je het voor doet he :D
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 22 jul 2005 16:03

ik koop meestal omdat ik het mooi vind en dan kijk ik niet naar de prijs
want dat is onbegonnen werk alleen voor de jaseron vergelijk ik want de prijzen lopen nogal uiteen.
liefs frietje :)
kralengek

Gesloten