GENT

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21
GENT

Bericht door marith » wo 13 jul 2005 10:22

hoi,

ik ga over ongeveer 1.5 week voor 2 weekjes naar gent en ik vroeg me af of iemand daar in de buurt toevallig kralenwinkels weet. of andere leuke winkeltjes om een keer te gaan kijken! heel erg bedantk!
xxxx marith
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 13 jul 2005 10:25

heb je al op de adressenpagina van http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekeken?
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » wo 13 jul 2005 10:30

jah ik had daar al gekeken, toch bedankt voor de tip! maar ik dacht mischien zijn hier mensen die nog andere winkeltjes in gent of omgeving weten.
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » wo 13 jul 2005 15:43

Ik kom regelmatig in Gent, maar buiten de Singer (= naai/borduur/wolwinkletje, dus zeer beperkte keuze) en de Banier ben ik er nog nooit een andere kralenwinkel tegengekomen.

Wel zijn er 2 Veritas-winkels, waar je eens kan gaan kijken.
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gebruikersavatar
Valencia
Bead Believer
Berichten:223
Lid geworden op:vr 10 sep 2004 20:07
Locatie:Deinze (België)

Bericht door Valencia » wo 13 jul 2005 20:39

singer, pipoos (in het zuid shoppingscentrum) en er is er eentje bij sint jacobs. Een winkeltje waar ze vooral oude parels hebben (zelf uit opgravingen). Ik zal es kijken voor het correcte adres, heb het nu niet bij

Gebruikersavatar
Valencia
Bead Believer
Berichten:223
Lid geworden op:vr 10 sep 2004 20:07
Locatie:Deinze (België)

Bericht door Valencia » wo 13 jul 2005 20:44

over andere winkels enzo: dit had ik een vorig topic ooit gepost (ik maak 't mijzelf even makkelijk en kopieer het gewoon)

Had dit topic nog niet zien staan Smile
Er is in het zuid winkelcomplex (woordrow windsorplein) een veritas en een pipoos (veritas zitten er ook nog 2 andere: één in de zonnestraat en één in de langemunt)
Voor de rest.. er zou een klein winkeltje zijn niet ver van sint jacobs, ik denk wel dat het de vrijdag open is (heb dan de volle dag les, dus ben zelf nog nooit kunnen gaan) Ik denk dat dat winkeltje op de ottogracht is en ik weet niet juist hoe het noemt...

Voor de rest van winkels: De veldstraat is de gewone winkelstraat met alle grote ketens (H&M, Zara, C&A,...). In de bennesteeg (een zijstraat van de Veldstraat rechtover Brooklinn) zit een heel leuk (duur...) winkeltje met grappige dingetjes, handtassen, mooie juwelen... Da's heel leuk om eens in rond te dwalen. er zit een leuk klein klerenwinkeltje heel schuin over de HEMA (op diezelfde korenmarkt) en het noemt BAT. In de donkersteeg heb je ook Shanti, leuk winkeltje als je van wierook, indische dingen, hippy kleren etc houdt. Voor echt 'hippe' kleren is de cream tof, die zit in de hoogstraat (http://www.cream.be" onclick="window.open(this.href);return false;)

Als je iets speciaal van winkeltjes zoekt, moet je het mij maar vragen...
Oja, een site waar nogal veel leuke winkels opstaan: http://www.gent.Be" onclick="window.open(this.href);return false;

Geniet van je uitstap, ik vind Gent een prachtige stad en heeeeel leuk om in rond te dwalen (vooral als het weer meezit). Ik hoop voor jou dat je een beetje buiten het centrum verblijft als het nog Gentse Feesten zijn (Gent op z'n mooist!)

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » wo 13 jul 2005 22:19

heel erg bedankt!!
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
Valencia
Bead Believer
Berichten:223
Lid geworden op:vr 10 sep 2004 20:07
Locatie:Deinze (België)

Bericht door Valencia » wo 13 jul 2005 22:45

vanaf wanneer ben je juist in Gent? hopelijk kan je nog een beetje feesten meepikken

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » do 14 jul 2005 07:10

vanaf volgende vrijdag, dat is ehm 29e geloof k. wat voor feesten zijn er dan?
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
Valencia
Bead Believer
Berichten:223
Lid geworden op:vr 10 sep 2004 20:07
Locatie:Deinze (België)

Bericht door Valencia » do 14 jul 2005 10:11

gentse feesten, dat is feest in gans de stad (van 's morgens, tot mja, de volgende ochtend) veel optredens, kraampjes,...

maar als je de 29ste vertrekt zullen ze wel al gedaan zijn (en zal Gent heel, heeeeeel erg rustig zijn) Ze gaan van 16 tot 25 juli, dus als het echt volgende vrijdag is, mag je er nog een weekendje van genieten...
dit is de link met programma enzo: http://www.gentsefeesten.be/" onclick="window.open(this.href);return false; (er staat wss ook wel welke straten verkeersvrij zijn enzo...)

zoals wij zeggen: 't amusement!

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » vr 15 jul 2005 11:27

Ik weet nog een leuk winkeltje zijn in gent, het is er nog niet zo lang:

’T GENTSE HUISJE
HOOGPOORT 31
9000 GENT
tel: 09.324.59.24
OPEN VAN: MA-DI: 12.00-18.00
WO-ZA: 11.00-18.00
Ze verkoopt swarovski en onderdelen, heel erg vriendelijke mevr. en geeft je graag uitleg over kleuren kiezen, ringen etc etc..
Er zijn zelf ook workshops in de winkel die je via email kan toegestuurt krijgen of in de winkel liggen er ook papieren etc.

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » vr 15 jul 2005 14:00

heel erg bedankt! daar ga ik zekker ff kijken!
xx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » vr 15 jul 2005 16:40

aiai :
gents huisje:
JAARLIJKS VERLOF VAN 26.07 TOT 4-08-2005 TERUG OPEN OP VRIJDAG 05.08.2005

ik denk dat er zo veel winkeltjes zullen gesloten zijn na de gentse feesten... :?

marith
Bead Designer
Berichten:883
Lid geworden op:di 12 apr 2005 14:21

Bericht door marith » vr 15 jul 2005 16:51

ow jammer, maar kben er volgens mij tot 7 augustus dus dan heb ik 1of 2 daagjes om t ekijke :P dan moet ik dat maar de laatse daagjes doen!
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

Gebruikersavatar
Valencia
Bead Believer
Berichten:223
Lid geworden op:vr 10 sep 2004 20:07
Locatie:Deinze (België)

Bericht door Valencia » vr 15 jul 2005 20:17

jeej super :) eindelijk een winkeltje bij in Gent, daar moet'k zeker ook nog naartoe

Gesloten