ik ben heel wat wijzer geworden ,want iets netjes afwerken vond ik altijd toch wel moeilijk .
en als een ketting netjes is afgewerkt oogt de ketting in zijn geheel altijd mooier.
dank je wel serena helemaal toppie

beginners hebben er WEL wat aan want die knijpkralen kapjesHeez schreef: Ik vind het een hele mooie afwerking zo, ziet er mooi uit. Maar de meeste beginners bestellen denk ik niet in het buitenland, dus ze hebben nog niet veel aan de uitleg over knijpkraalkapjes. Verder vind ik dat je duidelijke uitleg gebruikt en zo en de foto's zijn erg scherp
Hey Sonja, ik begin altijd met een ruim stuk staaldraad.sonja-b schreef: Allereerst bedankt voor die duidelijke uitleg van al die dingen, vind ik echt toppie dat je dat zo op je site zet.Maar ik heb inderdaad gelijk al een vraag
Bij de uitleg van het slotje heb je genoeg ruimte met je draad en zo, maar als je dan aan de andere kant bent en het oog moet eraan is het zo lastig met die draad terugsteken en zo , omdat je dan de ketting zeg maar aan moet trekken. Heb je daar nog tips voor ?? (begrijp je zowiezo wel wat ik bedoel
)
Ik wist niet dat het bij jou te koop was, dan hebben mensen er idd wel wat aan.Serena schreef:beginners hebben er WEL wat aan want die knijpkralen kapjesHeez schreef: Ik vind het een hele mooie afwerking zo, ziet er mooi uit. Maar de meeste beginners bestellen denk ik niet in het buitenland, dus ze hebben nog niet veel aan de uitleg over knijpkraalkapjes. Verder vind ik dat je duidelijke uitleg gebruikt en zo en de foto's zijn erg scherp
zijn gewoon bij mij te koop!
ik dacht al dat je dat niet wist Heez, geeft nieHeez schreef:Ik wist niet dat het bij jou te koop was, dan hebben mensen er idd wel wat aan.Serena schreef:beginners hebben er WEL wat aan want die knijpkralen kapjesHeez schreef: Ik vind het een hele mooie afwerking zo, ziet er mooi uit. Maar de meeste beginners bestellen denk ik niet in het buitenland, dus ze hebben nog niet veel aan de uitleg over knijpkraalkapjes. Verder vind ik dat je duidelijke uitleg gebruikt en zo en de foto's zijn erg scherp
zijn gewoon bij mij te koop!
Hey Tessa,Tessa schreef:serena? Welke dikte staaldraad gebruik je op te wire wrappen??