Serena, Bedankt !
zo kan het inderdaad ook Eelke, want dan komt het oogje toch ookeelkehas schreef:Hoihoi,
Mooie duidelijke uitleg..
Oogjes maken doe ik iets anders..
Gewoon de draad recht boven het gaatje laten (niet eerst plat leggen/buigen). dan oogje draaien en even terug draaien terwijl de tang nog in het oogje zit.. (kan gewoon in 1 beweging achteruit zeg maar..) en dan zit je oogje ook precies boven de kraal/gat.
Maar zo kan het natuurlijk oook
Groetjes!
Ja ik vind de afwerking ook heel proper zo, en zeer proffesioneel overkomen.Serena schreef:Hi hi hier had ik juist een topic van geplaats, ik was ze al eens tegengekomen op een amerikaanse site in een voorbeeld en vond het zo handig, nu was ik daarjuist aan het klungelen met een knijpkraaltje dat het niet meer mooi was en vandaar dacht ik misschien weten mijn medeforumers deze wel te vinden..... Leuk tochfrieda van dam schreef:serena waar kun je die knijpkraalkapjes vinden![]()
ik heb ze nog nooit gezien.
liefs frietje![]()
![]()
het is een hele mooie afwerking zo he?
voor de rest zijn ze nog niet in nederland te koop,
tenminste ik heb ze nog niet gezien
Ik vind het een hele mooie afwerking zo, ziet er mooi uit. Maar de meeste beginners bestellen denk ik niet in het buitenland, dus ze hebben nog niet veel aan de uitleg over knijpkraalkapjes. Verder vind ik dat je duidelijke uitleg gebruikt en zo en de foto's zijn erg scherpSerena schreef:Hey Frietje,frieda van dam schreef:serena waar kun je die knijpkraalkapjes vinden![]()
ik heb ze nog nooit gezien.
liefs frietje![]()
![]()
ze staan morgen op mijn site!
het is een hele mooie afwerking zo he?
voor de rest zijn ze nog niet in nederland te koop,
tenminste ik heb ze nog niet gezien