idee...

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
ria50
Bead Reader
idee

Bericht door ria50 » wo 29 okt 2003 09:32

hallo Rianne
we zijn inderdaad bezig met een locatie,hou er maar rekening mee dat het toch wel in of om utrecht word, centraal voor iedereen.
straks heb ik de hulp van iedereen nodig, als het bekend gemaakt moet worden.
zodra ik weer wat meer weet , dan horen jullie het zeker.

groetjes Ria :hond:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 30 okt 2003 12:59

er heeft iemand hier een tip geplaatst, namelijk dat de beurs ook in limburg kan, dat ze daar goede locatie heeft. een aantal anderen lieten vervolgens netjes weten dat zij dat niet zo 'n goede idee vinden, aangezien het niet centraal ligt. helaas is dat uitgelopen tot een felle discussie, terwijl niemand het zo gemeen bedoelt. in ieder geval, de berichten zijn verplaatst naar kletspraat onder http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?p=17715" onclick="window.open(this.href);return false; , zodat we hier weer vrolijk verder kunnen met het helpen organiseren van een beurs in omgeving utrecht. :)
graag ontopic blijven nu dus. ;-)

ria50
Bead Reader

Re: idee

Bericht door ria50 » zo 09 nov 2003 22:14

Hallo allemaal
nu zit ik met het volgende probleem, ik heb afgelopen week plotseling een baan gekregen, en wel een 40-urige werkweek.
je kunt dus wel begrijpen dat ik het hardstikke druk heb, aangezien ik ook nog 3 avonden in de week bezig ben met linedancen.
nu las ik op het forum dat Carola wel zin had om een kralenweekend te organiseren, ik heb haar daarom ook gevraagd of zij het organiseren van een beurs van mij misschien over wil nemen.
misschien is er ook nog wel iemand anders die het graag doen wil.
ik hoop dat er iemand zich meld, want ik voel mij best wel een beetje schuldig tegenover jullie. sorry :hond:
groetjes Ria

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » zo 09 nov 2003 22:47

O wat jammer Ria!
Uiteraard hoop ik dat je je nieuwe baan ook erg naar je zin gaat krijgen!
Het lijkt me een leuk idee om een berus te organiseren maar alleenweet ik niet of dat me lukt omdat ik ook een andere baan heb geklregen...
Misschien een idee om het door te schuiven naar het nieuwe jaar dan zou ik het graag willen doen!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

ria50
Bead Reader

Bericht door ria50 » zo 09 nov 2003 23:25

Hoi Rianne
wat fijn dat jij het doen wil, ook al is het pas in het nieuwe jaar, dat maakt toch niet uit.
ik ben ten alle tijden bereid om je te helpen, dan moet je het maar even laten weten, hoor ik het van zelf wel.
in ieder geval bedankt. :hond:
groetjes ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 10 nov 2003 10:26

is het niet het beste als we met zijn allen op een rij zetten wat er zoal gedaan moet worden en dat vervolgens verdeelt over meerdere mensen?

volgens mij moet in ieder geval dit gedaan worden:
- ruimte vinden en huren
-- ruimte vinden
-- bedenken hoeveel ruimte nodig
-- geschikte datum vinden
-- ruimte huren
- bedrijven vinden en uitnodigen
-- internetshops zoeken
-- winkels zoeken
-- e-mails en brieven sturen
-- registreren hoeveel ruimte ze nodig hebben
-- betaling regelen
- bezoekers lokken
-- informatie op allerlei websites plaatsen

ikzelf kan sowieso zorgen voor 'bezoekers lokken'. voor de rest kan ik helaas niet veel helpen, simpelweg omdat ik het al erg druk heb.

jullie kunnen wel heel veel adressen op mijn website vinden, dus daar hebben degenen van 'bedrijven vinden' sowieso wat aan. ik kan ook desnoods de adressenpagina van boek 'kralen maken' inscannen en mailen, daar staan de leukste en utigebreidste winkels vermeld. de internetshops kunnen jullie wel via kralen.pagina.nl vinden.

verder kan iemand alleen ruimte zoeken en de rest aan iemand anders overlaten. er moet sowieso iemand zijn die het meeste regelt, laat ik zeggen de verantwoordelijkheid neemt en die de contactpersoon hierover is. je kan bv doen dat een aantal winkels gaan zoeken, en dat 1 iemand daar vervolgens contact mee opneemt. je kan niet met zijn 10en contact opnemen met allerlei bedrijven, dat wordt dan miscommunicatie.

verder moeten we kijken wanneer we de beurs kunnen houden. ik zou zeggen probeer het eind winter / begin lente te doen. ook zou ik zeggen op een zondag, aangezien winkels niet zomaar aanwezig kunnen zijn op zaterdag.

wat denken jullie hiervan?
samengevat: de meest interessante / uitgebreide winkels heb ik op papier, internetshops zijn te vinden via kralen.pagina.nl, het meeste werk is het vinden van ruimte en het 'contactpersoon zijn'.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 10 nov 2003 10:43

Misschien stom idee hoor maar wat als Iemand de Darling Market hier is over benadert en vraagt of hun geen Sieraden en Kralen beurs specifiek willen organizeren??

Ik ga er wel staan met mijn spullen dat is geen probleem wil nog wel workshops geven ook. :) Ik ben alleen te druk om mee te helpen organizeren!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 10 nov 2003 11:09

dat is ook een goed idee. :)
dan mogen zij het allemaal wel uitzoeken. nadeel is wel dat het niet centraal ligt, maar tis wel een hele grote voordeel dat we het niet zelf hoeven te organiseren.

zal ik anders maar een mailtje naar hun sturen?

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 10 nov 2003 11:35

Sandra en Ria,

Beide klinkt wel goed!!
Maar als we het zelf gaan doen dan ben ik wel mede bereid op winkels en internetshops te benaderen.
Veel liefs,
Marlies

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » ma 10 nov 2003 11:49

Hoi meiden,

Gefeliciteerd met de nieuwe baan Ria ! Ik begrijp dat je dan minder tijd over houdt......Heb zelf ook net een nieuwe baan maar het lijkt me erg leuk mee te helpen in de organisatie.
Misschien is het een idee om met een paar mensen (3 of 4) de organisatie op zich te nemen. Misschien mensen die dicht bij elkaar in de buurt wonen zodat je goed overleg kan plegen over wat er nog gedaan moet worden en meer samen kunt doen.
Nogmaals ik ben bereid om mee te helpen en misschien kunnen we het met een paar mensen uit Den Haag, en omgeving doen. En de Darling Market is dan misschien idd een goed idee. Of spreekt hier nu eigen belang hahaha, is voor mij wel lekker dichtbij :D

Groetjes Karin

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 10 nov 2003 11:57

Ik vind het een goed idee Karin. Woon zelf in rotterdam en wil natuurlijk helpen om mijn eigen idee uit te voeren...

Groetjes Patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » di 11 nov 2003 01:00

Tja toen dit evrhaal begon heb ik de darling geroepen.
Heb ze ook een mail gestuurd maar tot dus ver nog niks van ze gehoord...
Lijkt me een prima idee om het met een groepje te doen want alleen is denk ik niet te doen...
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 11 nov 2003 12:14

goed idee sayagadis! anders kijken jullie wie allemaal kunnen helpen enzo? veel succes, ik hoop namelijk echt dat het allemaal gaat lukken, zou wel heel leuk zijn.

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » vr 14 nov 2003 21:24

We moeten er wel ?cht werk van maken, het zou jammer zijn als dit geweldige idee niet tot uitvoer gebracht zou worden.
Rianne en Patricia, lijkt het jullie wat om het met z'n 3-en te organiseren, misschien met nog iemand er bij uit onze omgeving ?
Bij mij thuis is iedereen welkom om bij elkaar te komen om wat dingen uit te denken en ook daadwerkelijk uit te voeren !
Laten jullie mij iets weten ?
En Rianne, heb je inmiddels al iets gehoord over de Darling Market ?

Groetjes Karin

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » za 15 nov 2003 10:26

Hoi Hoi
Nou nog steeds niks gehoord...
Heb zichtenburg ook al gemaild maar ook daarvan niks gehoord....
Misschien moeten we maar even bellen!

Lijktm e leuk om het met z?n drieen te doen!
Groejtes Rianne
Groetjes Rianne!

Gesloten