voor beginners - rijgen
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
http://www.neitherland.com/hyperballad/ ... eads_book/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door hennie op zo 03 jul 2005 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Leuk hoor al die patronen
voor als je eens een keer geen inspiratie hebt
Komt het soms uit een boekje?

Laatst gewijzigd door Kraaltjes op zo 03 jul 2005 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

huh? nou staat bij mijn eigen berichtje ook gast? Kan dat sinds kort? Sorry voor het off-topic gebeuren.Anonymous schreef:ja, ik dacht al, sinds wanneer kan een gast reageren ?hennie schreef:dat was ik dus....Anonymous schreef:ha,ha je wilt niet weten hoeveel patronen ik heb........dus ik kan wel wat missen voor hier![]()
Groetjes, Melanie
patronen
Anonymous schreef:ja, ik dacht al, sinds wanneer kan een gast reageren ? :wink: :Dhennie schreef:dat was ik dus.... :lol:Anonymous schreef:ha,ha je wilt niet weten hoeveel patronen ik heb........dus ik kan wel wat missen voor hier :wink:
hoi hoi
ik ben net nieuw hier ik zou ook graag watpatronen ontvangen mijn kids vinden het een leuke hoby en ik ook groetjes hermien van sprundel
ik zou graag patroontjes van 3d figuurtjes willen voor mijn kinderen wie kan me daaraan helpen of sturen per mail'
groetjrs hermien van sprundel
groetjrs hermien van sprundel
Even zoeken hier bij Patronen, dan vind je wel wat zoals dit http://home.att.net/%7Emcdermand/EvsBeadie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Let even op hoe je een berichtje moet versturen. Klik even op voorbeeld voor je een berichtje verstuurt dan weet je of je het goed gedaan hebt.
Nu staat je tekst bij je onderschrift.
Let even op hoe je een berichtje moet versturen. Klik even op voorbeeld voor je een berichtje verstuurt dan weet je of je het goed gedaan hebt.
Nu staat je tekst bij je onderschrift.