nieuwe winkel in Den Bosch?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
els hopman
Bead Believer
Berichten:289
Lid geworden op:vr 08 aug 2003 23:01
Locatie:in ieder geval in Nedreland
nieuwe winkel in Den Bosch?

Bericht door els hopman » di 28 okt 2003 23:18

Hallo allemaal,
Ik heb gehoord dat er rond 2 november een nieuwe kralenwinkel in Den Bosch geopend wordt. Had iets te maken met Cuenta????
Wie o wie kan me helpen aan een adres of meer informatie hierover?
kralengroeten :) :hond:
Els Hopman.

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 28 okt 2003 23:35

Ben er toevallig vandaag geweest, maar ze zijn 2 weken dicht ivb met vakantie. Dinsdag 4 november zijn ze weer open. Over een opening weet ik niks van, maar weet wel dat ie pas nieuw is.
Veel liefs,
Marlies

els hopman
Bead Believer
Berichten:289
Lid geworden op:vr 08 aug 2003 23:01
Locatie:in ieder geval in Nedreland

Heb ik het goed gehoord?

Bericht door els hopman » wo 29 okt 2003 00:40

Hallo Marlies
Dan heb ik het toch goed gehoord, en was het geen gerucht.
Weet je soms toevallig ook een adres? Zou ik erg mee geholpen zijn.
Groetjes Els :hond:

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 29 okt 2003 10:35

Snellestraat (straatje schuin tegenover de Wibra).
Nummer weer ik niet maar als je goed kijkt zie je het vanzelf.
Veel liefs,
Marlies

heel vriendelijk
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 28 sep 2003 20:11

Bericht door heel vriendelijk » zo 02 nov 2003 23:59

Jet lagged maar terug,wij zal weer open om 11.00uur 4 nov en de nummer is 17a.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 nov 2003 09:37

cuenta is toch een groothandel? wat hebben jullie daarmee te maken, 'heel vriendelijk'?

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 03 nov 2003 21:05

heel vriendelijk schreef:Jet lagged maar terug,wij zal weer open om 11.00uur 4 nov en de nummer is 17a.
Hoe was de vakantie? En veel leuke kralen gezien/gekocht daar? :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

heel vriendelijk
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 28 sep 2003 20:11

Bericht door heel vriendelijk » ma 03 nov 2003 22:57

jazeker eigelijk teveel,het was wel leuk daar maar je moet wel een week hebben om kralen te vinden zo makelijk is het niet.Sieraden is zeer goedkoop,ik heb voor mjzelf leuke dingen om te slopen(goedkoper dan losse kralen)gek eh.
Wat heb ik mee te maken met la cuenta,La cuenta is een van mij leveranceer?s dus als jullie de collectie op het net kijkt kan je bij mij op komen halen.
Ik ben er nog bezig om aantalen zakken van alles wat ik hebt gekocht klaar te hebben voor morgen,misschien een leuk bij baantje voor een kralen gek,kralen in zakken te doen,weet je hoeveel!!!!
Die persoon, die kan raden het aantaal zakjes ik heb vandag gedaan krijgt van mij een zak kralen
dichtste bij wint geldig tot dinsdag 20.oo uur
nog slaaperig zo ik ga naar bed.tot morgen.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 03 nov 2003 23:07

:roll: ?????
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » di 04 nov 2003 12:53

Dit vind ik nu echt komisch worden, ik kan er geen touw meer aan vast knopen. :lol: Als ik meedoe, moet ik die zak dan komen halen of wordt ie opgestuurd :wink:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 04 nov 2003 16:08

Nou Hennie, ik denk dat jij niet de enige bent die er weinig van begrijpt. :) Ik heb zo het idee dat "heel vriendelijk" een dame van buitenlandse afkomst is die net als wij allemaal gek is van kralen, maar onze taal nog niet zo heel goed beheerst.....

Is er misschien iemand die "heel vriendelijk" of haar winkel kent, en ons iets meer uitleg kan geven?

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » di 04 nov 2003 18:13

hoi hoi,

Ik woon in Den Bosch en ben daar weleens geweest en idd "heel vriendelijk" is niet van NL afkomst, ik denk dat ze of engels of amerikaans is. Want ze heeft ook een engelse accent.

Ik zelf ben ook engels maar woon al vanaf mijn 7e in NL, dus ik heb geen accent ;););)

maar goed....wat begrijpen jullie niet uit haar verhaal...
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » di 04 nov 2003 19:14

Ik bedoelde het een beetje anders. Van heel vriendelijk word ik nl. soms heel onvriendelijk. Er is duidelijk gezegd dat er geen reclame gemaakt mag worden. Het is wat anders als je als consument een winkel aanprijst.
maar heel vriendelijk blijft maar reclame voor zichzelf maken

Gast

Bericht door Gast » wo 05 nov 2003 09:54

waarom denk jij dat haar berichtje een reclame is?
het kan zijn dat ze alleen een beetje lol wil hebben,

Gast

English

Bericht door Gast » wo 05 nov 2003 10:34

hello my name is ashley and officially i am the owner of the winkel in den bosch.

For the people who dont know me i consider myself the same as all the
verslaavd hobbisten,yes i have a shop but that dosnt mean i carnt tell you all where the cheapest stuff to buy is.If i wasnt the owner and told you to go it wouldnt be a reclame.I started the shop because i have MS and dont know what my future holds so this was an investment for my children.Because i am addicted to everything to do with art, but found this too expensive to explore all the different things you can do.I decided to buy bigger to lower the costs of my hobby while this was great for me it was a disaster for my house filling op with every aspect of all hobbys,we decided that there are other people out there who want to try different hobbys but carnt afford it so we begon by lending books, sjabloonen, and ponsen out from our market,people found this a good idea, others could try out hobbys with very little costs.We did swaping of materials this was also a great success,i mean dont you all have extra stuff lying around?i do but what can we do with it all?So for free people could exchange there matriaal bij.
3 x knipvellen for 3 x knipvellen enzo.
People said i was mad and that i should charge ect but that not who i am
i love my hobby and now its my job and im just glad i can still work,without the motivation of helping my clients/ now friends and others i dont know where i would be.
So for all those people that say im making a reclame for myself no im not im chatting away the same as i would if i wasnt the owner,i like to help people get to where they want to go there's a lot of talent out there and because of a small thing called money some people will never be discoverd.
With regards the guess how many bags of beads i did this was more for fun .Just like you all talk! "Weet je hoeveel kralen je kunt scheppen"!
"weet je hoeveel uren ik ben bezig om kralen te zoeken"etc
only i offered to send beads for the answer,maybe that was my mistake.
I appologise for any inconvinience to anyone.
ashley

Gesloten