iemand heeft zelfde creatie als jou, wat dan?
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Hahaha dat zal het zijnN schreef:Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mijn zelfgemaakte sieraden (in de winkel) worden nagemaakt. Ze mogen ze zelfs natekenen.![]()
(misschien scheelt het dat ze de kralen dan ook bij mij kopen![]()
).

Ik had het van de week nog, maar dan mail ik gewoon eventjes en dan heb je het er even over, ach verder kan je er toch niks aan doen. Erger vind ik het als er complete lappen tekst van je website worden gejat, alsof mensen het zelf niet kunnen verzinnen. Daar ga ik dan wel echt achteraan en de keren dat het is gebeurt is het ook goed opgelost. Als je maar aardig blijft krijg je veel voor elkaar

Ze worden ook wel eens nagemaakt voor de verkoop (bijv. sieradenparty), maar ook dat vind ik niet erg.nathalie_25 schreef:Hahaha dat zal het zijnN schreef:Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mijn zelfgemaakte sieraden (in de winkel) worden nagemaakt. Ze mogen ze zelfs natekenen.![]()
(misschien scheelt het dat ze de kralen dan ook bij mij kopen![]()
).
. Ik denk dat het ook wel een verschil is of het wordt nagemaakt voor eigen gebruik (wat bij jou in de winkel gebeurt Nicole) of dat het wordt nagemaakt voor de verkoop.
Zolang ze de kralen maar bij mij kopen whahaha...

Groetjes, Nicole.
ikzelf heb er geen moeite mee als er een sieraad nagemaakt wordt.
Zie het als een compliment.
Vaak zie ik ook bij andere forummers leuke kettingen.
Die maak ik dan wel maar toch weer zo, dat die weer anders word .
En als die dan af is heb ik een totaal andere ketting.
Het is dus meer om weer wat inspiratie op te doen.
Dat mag toch wel dacht ik .
groetjes yvonne
Zie het als een compliment.
Vaak zie ik ook bij andere forummers leuke kettingen.
Die maak ik dan wel maar toch weer zo, dat die weer anders word .
En als die dan af is heb ik een totaal andere ketting.

Het is dus meer om weer wat inspiratie op te doen.
Dat mag toch wel dacht ik .
groetjes yvonne