15/16 mei sieradenbeurs spijkenisse
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
beurs
Zeg dat nou niet te hardpatericia schreef:Ja leuk tot morgen. Jullie komen maar snoepjes halen hoor
Groetjes Sandra1984
It beads me....
Ik heb gister ander half kilo blauwe druiven gekocht.. alleen is de helft al op geloof ikpatericia schreef:Hhahaha Zal ik anders ook appels meenemen![]()
Het is vandaag van 12 tot 17 en morgen van 11 tot 17.
Maar goed mocht iemand morgana juwelen op tafel zien liggen?...that's me!! Zou het leuk vinden als jullie me aanspraken
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
hoi hoi,
nou ik ben geweest, vond het wel leuk, maar erg klein.
en meiden volgens mij heb ik jullie wel gezien. 1 van jullie stond naast coninkskraal volgens mij en de andere er schuin tegen over. of heb ik het helemaal fout?
heb wel wat kralen gescoort maar naar super veel ofzo.
ik ben benieuwd of jullie wat verkocht hebben, het was soms wel erg leeg bij jullie kraampjes
groetjes
natasja
nou ik ben geweest, vond het wel leuk, maar erg klein.
en meiden volgens mij heb ik jullie wel gezien. 1 van jullie stond naast coninkskraal volgens mij en de andere er schuin tegen over. of heb ik het helemaal fout?
heb wel wat kralen gescoort maar naar super veel ofzo.
ik ben benieuwd of jullie wat verkocht hebben, het was soms wel erg leeg bij jullie kraampjes
groetjes
natasja
eyes are the windows of your soul
Ben vandaag samen met Sandra geweest, was erg gezellig! Veel kralen gekocht zeg! Super!! Af en toe het woord 'forum' laten vallen, maar geen reacties...
Hebben jullie nog een beetje verkocht? Hoop het heel erg! Zag wel veel mensen dingen passen van kant en klare sieraden, hoewel de meeste wel gekomen zullen zijn voor de losse onderdelen...
Groetjes Ellen
Hebben jullie nog een beetje verkocht? Hoop het heel erg! Zag wel veel mensen dingen passen van kant en klare sieraden, hoewel de meeste wel gekomen zullen zijn voor de losse onderdelen...
Groetjes Ellen
Rustig?
Ik vond het errug druk, je kon niet eens je auto kwijt buiten. En je kon ook nergens op je gemakkie kijken zonder mensen op zij te duwen....
Maja....misschien is het inderdaad anders als je er zelf zit om sieraden te verkopen en er bijna niemand aan je kraampje komt natuurlijk!
Bij de kraaltjes was het in ieder geval dringen
Ik vond het errug druk, je kon niet eens je auto kwijt buiten. En je kon ook nergens op je gemakkie kijken zonder mensen op zij te duwen....
Maja....misschien is het inderdaad anders als je er zelf zit om sieraden te verkopen en er bijna niemand aan je kraampje komt natuurlijk!
Bij de kraaltjes was het in ieder geval dringen
Greetz Nessy
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik ben inderdaad met Ellen geweest, lagen om 12 uur voor de deur dus toen was het goed te doen! We hebben volgens mij even met patericia staan te kletsen, over die halsjes die je zelf had gemaakt. Ik kan me vergissen natuurlijk...maar zoals ellen al zei, hebben we het woord forum laten vallen maar geen reactie...
Nou vind het balen voor jullie dat je weinig verkocht hebt...hopen dat t morgen beter gaat en het was idd wel klein, maar toch aardig wat geld uitgegeven....
Groetjes Sandra1984
Nou vind het balen voor jullie dat je weinig verkocht hebt...hopen dat t morgen beter gaat en het was idd wel klein, maar toch aardig wat geld uitgegeven....
Groetjes Sandra1984
It beads me....
Ja dat was ik. Sorry ik heb helemaal niet gehoord dat je het over een forum heb gehad anders had ik natuurlijk wel gereageerd !!!
Ben ook nog verkouden dus m'n oren zitten goed dicht
Ik zal eens kijken of het malletje nog ergens te vinden is en dan horen jullie het wel.
Groetjes Patericia
Ben ook nog verkouden dus m'n oren zitten goed dicht
Ik zal eens kijken of het malletje nog ergens te vinden is en dan horen jullie het wel.
Groetjes Patericia
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.
JA!! ria en sonja b *toch?* heb ik gezien! de sfeer was veel minder dan gister en t was veel rustiger. Heb slecht verkocht maar wel veel contacten opgedaan enzo dusSerena schreef:hoe was het vandaag Patricia en Naatjuh??
zijn er nog mensen van het forum langs geweest??
*SHABBY**