Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
-
Melanie
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Melanie » ma 09 mei 2005 17:44
Hier een aantal tips wat ik ook heb gedaan:
* probeer je link op andere (kralen/sieraden)sites en startpagina's te krijgen;
* in gastenboeken op andere sites je internetadres achterlaten;
* adverteren via marktplaats en speurder;
* al je vrienden, familie en kennissen het verder laten vertellen!
Groetjes, Melanie
-
Pee
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door Pee » ma 09 mei 2005 17:45
Je kunt ook visitekaartjes uitdelen aan bekenden en zet het in je msn- naam als je dat proggie gebruikt.
Liefs, Petra
Just bead it!

-
Beadiful
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Beadiful » di 10 mei 2005 09:02
Ik heb mn site altijd achter mn msn naam staan en sta op zoveel mogelijk startpagina's. Verder heb ik geprobeerd een naam te zoeken die makkelijk te vinden is via de zoekmachines. Ik weet niet hoelang je bezig bent maar het begin is altijd moeilijk! Je kunt niet verwachten iedere week bestellingen te hebben als je net een maand online bent....
Verder vind ik je adres in andere gastenboeken achter laten niet zo'n succes...het zijn toch concurrenten en velen zullen het niet kunnen waarderen dat je via hen reclame gaat maken.....
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » di 10 mei 2005 09:06
Beadiful schreef:...Verder vind ik je adres in andere gastenboeken achter laten niet zo'n succes...het zijn toch concurrenten en velen zullen het niet kunnen waarderen dat je via hen reclame gaat maken.....
Mee eens. Als het gezellige meiden van hier van het forum zijn dan heb ik er geen problemen mee, maar als het wildvreemden zijn die duidelijk alleen maar een berichtje in mijn gastenboek plaatsen om zo hun eigen link te kunnen achterlaten dan denk ik "@#%$*&@".
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.