Bekendheid geven aan je website.

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
greetjes
Bead Reader
Contacteer:
Bekendheid geven aan je website.

Bericht door greetjes » ma 09 mei 2005 15:39

Hallo alllemaal,

Zoals velen onder ons heb ik ook een eigen website waarop ik probeer mijn creaties te verkopen. Alleen loopt de verkoop nog niet geweldig. Ik heb pas twee bestellingen gehad. Nu wilde ik vragen of jullie misschein wat goede tips hebben om mijn site bekend te maken bij veel mensen. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn!

Groetje Greetjes

:?: :?: :?: :?: :?: :?:
Zonder kralen is het balen... groetje Greetjes.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 09 mei 2005 17:44

Hier een aantal tips wat ik ook heb gedaan:

* probeer je link op andere (kralen/sieraden)sites en startpagina's te krijgen;
* in gastenboeken op andere sites je internetadres achterlaten;
* adverteren via marktplaats en speurder;
* al je vrienden, familie en kennissen het verder laten vertellen!
Groetjes, Melanie

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 09 mei 2005 17:45

Je kunt ook visitekaartjes uitdelen aan bekenden en zet het in je msn- naam als je dat proggie gebruikt.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » di 10 mei 2005 09:02

Ik heb mn site altijd achter mn msn naam staan en sta op zoveel mogelijk startpagina's. Verder heb ik geprobeerd een naam te zoeken die makkelijk te vinden is via de zoekmachines. Ik weet niet hoelang je bezig bent maar het begin is altijd moeilijk! Je kunt niet verwachten iedere week bestellingen te hebben als je net een maand online bent....

Verder vind ik je adres in andere gastenboeken achter laten niet zo'n succes...het zijn toch concurrenten en velen zullen het niet kunnen waarderen dat je via hen reclame gaat maken.....

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 10 mei 2005 09:06

Beadiful schreef:...Verder vind ik je adres in andere gastenboeken achter laten niet zo'n succes...het zijn toch concurrenten en velen zullen het niet kunnen waarderen dat je via hen reclame gaat maken.....
Mee eens. Als het gezellige meiden van hier van het forum zijn dan heb ik er geen problemen mee, maar als het wildvreemden zijn die duidelijk alleen maar een berichtje in mijn gastenboek plaatsen om zo hun eigen link te kunnen achterlaten dan denk ik "@#%$*&@".
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten