complimententopic

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
*Ellen*
Bead Fan
Berichten:344
Lid geworden op:ma 19 apr 2004 12:37
Locatie:Barendrecht
Contacteer:

Bericht door *Ellen* » zo 27 mar 2005 12:07

Hallo allemaal,
ik vind dat jullie allemaal super mooie dingen maken (hoewel smaken verschillen natuurlijk :D )

Verder vind ik dat er ook altijd goede tips worden gegeven en iedereen eerlijk is over creaties. Bijvoorbeeld als je iets beter anders kan afwerken ofzo. Dus: mijn complimenten!!

Groetjes Ellen

Gebruikersavatar
Zilabel
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:do 20 jan 2005 22:54
Locatie:Capelle aan den IJssel

Bericht door Zilabel » zo 27 mar 2005 12:11

De laatste tijd zijn weer de mooiste creaties voorbij gekomen. Iedereen heeft duidelijk de lente en zomer al in het hoofd. Allemaal toppers. perfect

Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:

Bericht door moon34 » wo 30 mar 2005 10:52

Door de reavalidatie die ik volg en die me nogal rauw op me dak valt, reageer ik eigenlijk nog maar heel weinig HELAAS !!!! Ik heb de energie niet en ben allang blij dat ik gewoon kan meekijken/lezen dus ik volg het wel allemaal ;)

Maar wil jullie hier toch zeggen dat er weer hele mooie creaties erbij gekomen zijn en altijd weer leuk om te zien!!!!!!!!!!!!!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding voor jullie allemaal!!!!!!!!!!
Groetjes Monique

Gebruikersavatar
famke
Bead Fan
Berichten:355
Lid geworden op:do 03 mar 2005 17:33
Locatie:Leeuwarden

Bericht door famke » wo 30 mar 2005 20:03

Wat prachtig allemaal!!



Toppie!!
Groetjes famke

Gebruikersavatar
ikke
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:zo 27 mar 2005 21:39
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door ikke » do 31 mar 2005 14:32

Zie hier inderdaad allemaal mooie creaties voorbij komen :D :D

Mijn complimenten voor iedereen :)

Groetjes Belinda

Gebruikersavatar
coby
Bead Dreamer
Berichten:611
Lid geworden op:vr 10 dec 2004 19:10
Locatie:den haag
Contacteer:

Bericht door coby » do 07 apr 2005 09:45

nou dames me complimenten weer hoor
heb weer ff zitten kwijlen hihihi
helaas ben ik ff gestopt ( ivm huis opknappen) maar zodra ik weer kan , dan zal je het wel zien ;)

Lady_Violet
Bead Interested
Berichten:200
Lid geworden op:ma 15 sep 2003 18:46
Locatie:Belgie - Boom
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » zo 10 apr 2005 11:46

Ben een tijdje afwezig geweest, maar wil toch even zeggen dat ik weer heel veel nieuwe en prachtige creaties heb gezien.
Bedankt voor de inspiratie
Groetjes
Lady_Violet

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » ma 11 apr 2005 14:39

ook ik ben ruim een weekje niet geweest en er is zoveel moois weer gemaakt. Echt helemaal top meiden!!!!! :applaus:

Dini
Bead Believer
Berichten:244
Lid geworden op:za 14 jun 2003 20:25

Bericht door Dini » wo 13 apr 2005 21:16

tis geen doen om op alle creaties te reageren,maar ik heb er veel mooie tussen gezien jullie zijn allemaal erg creatief

Gebruikersavatar
famke
Bead Fan
Berichten:355
Lid geworden op:do 03 mar 2005 17:33
Locatie:Leeuwarden

Bericht door famke » za 16 apr 2005 21:52

Was ik (al)weer! Ik probeer elke keer afzonderlijk op de creaties te reageren maar soms zijn het er zoveel en zijn ze zo mooi....

Ik wilde gewoon even zeggen dat jullie de prachtigste dingen maken en dat ze echt een inspiratiebron vormen voor een "leek" zoals ik. Ik zie zoveel dingen die mogelijk zijn waarna ik mijn "ding" weer kwijt kan!

Grandioos!
Groetjes famke

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » zo 17 apr 2005 15:38

Heb het forum een klein weekje niet netjes bijgehouden en ben nu langs tal van leuke sieraden 'geflitst'. Complimentjes voor alle maaksters! :applaus:
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 17 apr 2005 21:21

Zo, een week of zoiets niet gekeken en er staan 3 pagina's!!! Heb me door de eerste anderhalf doorgeworsteld. Prachtige dingen erbij gezien. Als het er voor mij uitsprong heb ik er wat bij gezet. Dat wil niet zeggen dat ik de andere dingen niet mooi vond hoor! Jullie hebben heel veel gedaan en zie ook heel veel nieuwe "gezichten". Leuk!
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » ma 18 apr 2005 11:33

Jemig een klein weekje niet geweest en ik kan het niet meer bij houden al die mooie en leuke creaties! Super! :applaus:

Gebruikersavatar
ikke
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:zo 27 mar 2005 21:39
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door ikke » ma 25 apr 2005 14:01

Ben ook al een tijdje niet geweest :oops: :oops: maar zie weer een heleboel mooie creaties voorbij komen, ook complimenten van deze kant voor iedereen :o

groetjes Belinda

Gebruikersavatar
Mar=ka
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:41
Locatie:Hijken
Contacteer:

Wauw...

Bericht door Mar=ka » ma 25 apr 2005 15:54

Ben net nieuw hier op het forum, maar ik kijk mijn ogen uit, wat een mooie dingen maken jullie. Ik heb inmiddels behoorlijk wat voorraad aan kralen en toebehoren ingeslagen en ga driftig aan de slag. :wink:
Groetjes,
Mariska

Gesloten