rijgen van bloempje (vorm)

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
stuntelfje
rijgen van bloempje (vorm)

Bericht door stuntelfje » di 11 mar 2003 20:51

hi there!
ik word er ff niet lekker van,zie ik zo`n mooi geregen bloem,krijg ik het niet voor elkaar :cry: ,de techniek voor kleinere bloemjes heb ik wel gevonden,maar die bedoel ik niet...ziehier mijn link waar de ketting met bloemvormen staat:
http://www.xs4all.nl/~bujin/aladin/foto/kt0015.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: met complimenten aan de maakster,wondermooi!!
kan iemand mij de techniek uitleggen,of wie heeft er een link gezien?
Als iemand mij kan helpen,een hele dikke knuffel!

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 11 mar 2003 21:48

Volgens mij is dat met zilverdraad geregen.
Dit lijkt er wel een beetje op; http://beadwork.about.com/library/weekly/aa041997.htm
Er bestaat ook een boekje waarin een patroon voor zo`n soort bloemetje instaat. Ik weet even niet hoe dat boekje heet, maar ik zal het wel even opzoeken straks.
Groetjes Marieke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 11 mar 2003 22:40

dat boekje heet 'versier jezelf met kraaltjes' en die kan je binnenkort ook bij mij bestellen voor 6,75 (excl verzendkosten).

stuntelfje

dank je!

Bericht door stuntelfje » wo 12 mar 2003 05:30

hee ,te gek dat er zo snel gereageerd is,het is niet het bloempje,maar het is er ook 1!Ben alweer vroeg wakker op mijn vrije dag,dus...rijgen maar!! :lol:

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » wo 12 mar 2003 09:42

Sandra had gelijk wat de titel van dat boek betreft. Er staan daar nog veel meer leuke voorbeelden in, dus zeer geschikt als je eens wat anders wil proberen. Ikzelf gebruik het vooral als een soort inspiratiebron & maak niet de dingen na die erin staan.
knuffel Marieke

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

bloemetje

Bericht door Rianne » di 18 mar 2003 10:51

hallo allemaal

Als ik het goed heb dan rijg je het bloemetje los. Dus eerst maak je het rondje en dat hecht je af vervolgens ga je de blaadjes eraan rijgen helemaal rond hecht je dat ook weer af en klaar is je bloemetje.

groetjes
rianne

stuntelfje

te gek boek!

Bericht door stuntelfje » di 25 mar 2003 16:04

hee,nog bedankt voor de tip,dat boek is geweldig,enne...het bloempje staat erin :D >>>thanksss<<<

Gesloten