Opstarten workshop

Deel hier je ervaringen en tips over het geven van workshops.
Gesloten
Marie-Louisse
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:wo 13 apr 2005 14:39
Locatie:Tilburg
Opstarten workshop

Bericht door Marie-Louisse » wo 13 apr 2005 15:00

Wij, 2 collega's en verslaafd aan het maken van sieraden, zouden graag workshops gaan geven. We zijn al door verschillende mensen hiervoor benadert. Een locatie hebben we, enthousiamse en inspiratie genoeg! Nu nog de materialen......
Is iemand bekend met de mogelijkheid om ergens materialen af te nemen en dat je na een workshop betaald wat er verbruikt is. In ruil daarvoor willen wij de mensen die de workshop hebben gevolgd, verwijzen naar de verstrekkende winkel.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 13 apr 2005 16:23

Ik denk dat je met deze vraag hier niet aan het juiste adres bent. Je kan het volgens mij beter in de winkels in jullie omgeving vragen of die er aan willen meewerken.... Maar wij hebben allemaal eerst veel moeten investeren om workshops te kunnen geven, ik denk niet dat je zo snel iemand kunt vinden die op jullie manier wil werken. (Maar dat is mijn mening.)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 13 apr 2005 17:41

misschien is het een idee te beginnen met veel kralenmixen? ik weet niet wat voor technieken je wil uitleggen, maar er kunnen best mooie dingen gemaakt worden met kralenmixen. en dan heb je automatisch veel verschillende kralen.
klein tipje: zoek naar shops die korting geven als je veel in 1x koopt, voorbeeld is http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .

ik denk zelf trouwens dat er inderdaad weinig winkels geinteresseerd zullen zijn.

Gebruikersavatar
moniek
Bead Dreamer
Berichten:616
Lid geworden op:zo 10 okt 2004 19:15

Bericht door moniek » za 16 apr 2005 14:29

Wij, ook 2 vriendinnen die workshops geven, krijgen korting bij een plaatselijke kralen/hobbywinkel. En ook kunnen we eventueel teveel gekochte kralen terug brengen. Gewoon vragen, dus.
________________________________________

Veel kralenliefde van Monique.

Gesloten