mobile straps
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Interested
ik heb 20 van deze straps nodig, en bij kralenboetiek zijn ze uitverkocht. hier zijn ze 0,13 per stuk. weet iemand waar ik ze ook voor deze prijs kan kopen??
Groetjes Ber.

- Love-beadies
- Bead Producer
-
- Bead Interested
dat zijn deze koordjes, waar je bijv. kralen aan kunt maken en daarna aan je mobiel kan hangen.

bij kralenwebwinkel zijn ze 0,20 en hebben ze deze vier kleuren, alleen wit en rood zijn nu uitverkocht. ik heb ze ook ergens in het roze gezien maar daar waren ze 0,70 een beetje te duur vindt ik in vergelijking.
ik had er een paar gemaakt voor een sieradenparty, en ze waren binnen no time uitverkocht. nu heb ik over twee weken weer twee party's en dus wil ik er nog een boel gaan maken. vandaar het liefst rond de 0,13 cent.
bij kralenwebwinkel zijn ze 0,20 en hebben ze deze vier kleuren, alleen wit en rood zijn nu uitverkocht. ik heb ze ook ergens in het roze gezien maar daar waren ze 0,70 een beetje te duur vindt ik in vergelijking.
ik had er een paar gemaakt voor een sieradenparty, en ze waren binnen no time uitverkocht. nu heb ik over twee weken weer twee party's en dus wil ik er nog een boel gaan maken. vandaar het liefst rond de 0,13 cent.
Laatst gewijzigd door Bernadette op za 09 apr 2005 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Ber.

-
- Bead Addict
- Contacteer:
- Love-beadies
- Bead Producer
-
- Bead Interested
Ja, zie je wel, ik al zoeken aan mijn telefoon, maar kon geen plekje vinden waar ik hem kwijt kan. Best jammer eigenlijkMar-JoYa schreef:je moet er sowieso een "oogje" aan hebben zitten, dat hebben lang niet alle telefoons namelijk.... de nagelstyliste zette het wel eens met een bolletje gel vast aan haar telefoon......

Groetjes, Melanie
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer: