ook ik ga het doen.....open huis.
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb de knoop doorgehakt , 16 april heb ik open huis. Vindt het erg spannend , de uitnodegingen gaan dit weekend de deur uit! Ben van plan om wat tuintafeltjes neer te zetten met kleden enzo , en dan alles uitstallen. Ben heel benieuwd , want je weet nooit wat je verwachten kunt, hoeveel mensen er komen enzo. nou jullie horen het wel! woon je in de buurt , ben je ook van harte welkom.
groetjes Markraal
Spannend he!
Ik heb a.s. zaterdag Open Huis. Ik weet ook niet precies hoeveel mensen er komen maar een aantal klanten hebben al toegezegd te komen, met dochters, moeders, zusters, collega's etc. Ik krijg hulp van mijn schoonmoeder, voor de ontvangst en de koffie enzo. Dave ontvlucht het huis. haha
Grappig neveneffect van de aankondiging in mijn nieuwsbrief was dat er ineens een paar grote bestellingen binnenkwamen van klanten die niet konden komen maar zeker wilden weten dat een bepaalde ketting niet hun neus voorbij zou gaan.
Dus ik ben als de donder bezig voorraad aan te vullen.
Ik heb a.s. zaterdag Open Huis. Ik weet ook niet precies hoeveel mensen er komen maar een aantal klanten hebben al toegezegd te komen, met dochters, moeders, zusters, collega's etc. Ik krijg hulp van mijn schoonmoeder, voor de ontvangst en de koffie enzo. Dave ontvlucht het huis. haha
Grappig neveneffect van de aankondiging in mijn nieuwsbrief was dat er ineens een paar grote bestellingen binnenkwamen van klanten die niet konden komen maar zeker wilden weten dat een bepaalde ketting niet hun neus voorbij zou gaan.
Kralen make the world go round!
-
- Bead Designer
- Contacteer:
nou succes dan he! als je na zaterdag nog tips hebt , dan hoor ik ze graag!Armande schreef:Spannend he!
groetjes Markraal
Ja als ik nog specifieke tips heb, dan zal ik ze hier noemen.
Ik heb het groot aangepakt, met persbericht enzo, maar heb geen idee of wat oplevert. Een zondagkrant heeft het in elk geval wel gepubliceerd, maar dan wel verhaspelt. pfff Maar goed, alle relevante info stond erin.
Ik heb het groot aangepakt, met persbericht enzo, maar heb geen idee of wat oplevert. Een zondagkrant heeft het in elk geval wel gepubliceerd, maar dan wel verhaspelt. pfff Maar goed, alle relevante info stond erin.
-
- Bead Dreamer
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik stuur bekende een persoonlijke uitnodiging , en mijn zusje deelt ze uit op de dansschool , en op haar werk. Ook doe ik er een stuk of wat in mijn tas voor als ik mensen tegenkom waarvan ik denk dat ze het ook wel leuk vindennessy schreef:Hoe heb je dat dan aangepakt? Heb je gewoon iedereen die je kent uitgenodigd? Of heb je gefolderd/briefjes ergens opgehangen?![]()
groetjes Markraal
Ik heb het in mijn nieuwsbrief gemeld, ook op de site. Plus een paar briefjes in supermarkten, een klein postertje voor mijn eigen raam. En een persbericht geschreven voor huis-aan-huisbladen, en dat is nog geplaatst ook. Dus ik ben vreselijk benieuwd wie of wat er op komt dagen!