swarowski kastjes

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
margje
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 24 aug 2003 20:49
Locatie:maastricht
swarowski kastjes

Bericht door margje » zo 24 aug 2003 20:53

Ik ben al een tijdje op zoek naar swarowski kastjes waarop meerdere plakstrassen te plakken zijn. Ik heb ze bij eeen kralenwinkel in den haag gezien maar daar waren ze niet voor de verkoop?!? Kan ik ze misschien op internet bestellen?

heel vriendelijk
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 28 sep 2003 20:11

swarovski kastjes

Bericht door heel vriendelijk » zo 28 sep 2003 21:36

hoi
ze hebben in den bosch 6-7 verschillende vierkant,harte,bloem,enz kastjes en deze week komt de matt en glanzend swarovski stenen er voor va,6mm tot 20mm er zijn niet een goed koop kastje!maar ze hebben ook kunststoff plak stenen die in de kastjes kunt doen. :)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 29 sep 2003 11:37

Waar in Den Bosch?

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Fleur
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 06 apr 2003 12:27
Locatie:Deventer
Contacteer:

Bericht door Fleur » ma 29 sep 2003 11:42

Hoi Esther,

Ik heb er laatst wat besteld bij kralenplaneet. Als je op de site bij zoeken "kastje"invoert sraan ze op de 3e pagina.... :wink:
Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelt, maar je kunt er meerdere steentjes opplakken..
Afbeelding Groetjes Marije

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 29 sep 2003 12:19

Ik zag ze ook bij kralenplaneet ja.
de snellestraat is een zijstraat van de vughterstraat.
in de vughterstraat zit de wibra, ga met je rug naar de wibra gaat staan en steek de weg over, sla linksaf en de eerst volgende zijstraat links is de snellestraat, loop nog een stukje door en het winkeltje zit aan de rechterkant iets voorbij de stripwinkel op de hoek.
Esther dit schreef mmc
Veel liefs,
Marlies

Gesloten