Vistaprint.nl
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Re: Vistaprint.nl
Ik ben erg tevreden over vistaprint. Ik vind de kwaliteit van de visitekaartjes prima. Wat ik ook fijn vind aan Vistaprint, is dat je eenvoudig zelf een visitekaartje kan maken. Tip: Een handige website over het maken van visitekaartjes is visitekaartjes zelf maken
Hi Vistaprint is vrij bekend, adverteert al jaren bij de KvK krant.
Het is voornamelijk het feit dat ze printen en niet echt drukken dat het "gratis" maakt, verder hopen ze natuurlijk dat je wat extra uitgeeft aan dubbelzijdig, glans, enveloppen, briefpapier e.d.
Het is voornamelijk het feit dat ze printen en niet echt drukken dat het "gratis" maakt, verder hopen ze natuurlijk dat je wat extra uitgeeft aan dubbelzijdig, glans, enveloppen, briefpapier e.d.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hey, ik ga ook visitekaartjes bestellen, maar kan maar geen ontwerp kiezen. kunnen jullie eens wat plaatjes sturen van jullie visitekaartje? ben erg benieuwd. Ga niets namaken hoor, maar gewoon beetje inspiratie.
groetjes!
groetjes!
Zelf printen kan ook, of even langs de copy shop voor kleuren laser printjes! 

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Heb gister kaartjes enzo besteld. Maar was totaal 17 euro wkijt, en toen nog btw en evrzenden enzo en was uiteindelijk 28 euro. Terwijl ik de 3 weken verzending (goedkoopste, 7 euro) koost. Vind dat het enige nadeel. Veel extra hoge kosten.
Ik heb visitekaartjes laten drukken bij http://www.drukland.nl/. Echt super mooie en professionele kaartjes! Na Vistaprint is dit de goedkoopste aanbieden. Op internet staan nogal wat negatieve ervaringen met Vistaprint, voor deze drukker kon ik alleen maar positieve feedback vinden. Dus wie weet nog een tip