vlinders in trend creatief blz 24
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
ik vind die vlinders zo mooi maar waar vind je dat in belgie.
frieda
frieda
kralengek
- Ann De Ridder
- Bead Discoverer
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
trend creatief
hallo ann ikheb de mijne gekocht bij de tijdschriftenwinkel in grimbergen wolvertemsesteenweg 102 tel. 02.269.07.92
groetjes frieda
groetjes frieda
kralengek
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: vlinders in trend creatief blz 24
Als ik me niet vergis dan zijn die vlinders afkomstig van stickervellen. Deze hebben ze o.a. bij Pipoos, en die zit ook in Belgi? (Antwerpen?).frieda van dam schreef:ik vind die vlinders zo mooi maar waar vind je dat in belgie.
frieda
- Bead Monster
- Contacteer:
Als je zeker weet dat je hem wilt hebben, dan wil ik hem wel voor je kopen en opsturen. PB me maar als je daar belangstelling voor hebt, dan bespreken we de details (verzendkosten enzo, maar die zullen neem ik aan niet zo veel zijn als bij online bestellen).Ann De Ridder schreef:Hoi frieda,
ik had een vraagje voor je! Waar koop jij de Trend Creatief ? Ik zoek me gek hier in de krantenwinkels maar kan hem niet vinden! En als ik hem on line moet bestellen, komen er weer verzendkosten bij!
Groetjes,
Ann
- Ann De Ridder
- Bead Discoverer
Re: trend creatief
frieda van dam schreef:hallo ann ikheb de mijne gekocht bij de tijdschriftenwinkel in grimbergen wolvertemsesteenweg 102 tel. 02.269.07.92
groetjes frieda
Bedankt Frieda, die weet ik zijn! Mijn vriend is van Grimbergen!
Groetjes,
Ann
- Ann De Ridder
- Bead Discoverer
Re: vlinders in trend creatief blz 24
Inderdaad, er is een Pipoos in Antwerpen! nl in het Wijnegem Shopping Center!Esther schreef:Als ik me niet vergis dan zijn die vlinders afkomstig van stickervellen. Deze hebben ze o.a. bij Pipoos, en die zit ook in Belgi? (Antwerpen?).frieda van dam schreef:ik vind die vlinders zo mooi maar waar vind je dat in belgie.
frieda
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
vlinders trendcreatief
maar wat is eigelijk sheet en holografisch kleefolie of hologram papier met dubbelzijdig kleefolie ik heb daar nog nooit van gehoord.
groetjes frieda
groetjes frieda
kralengek
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: vlinders trendcreatief
Sheet is een doorzichtig plastic vel, een beetje zoals een blaadje papier maar dan dus van dun doorzichtig plastic. Het wordt ook gebruikt voor presentaties met een overheadprojector.frieda van dam schreef:maar wat is eigelijk sheet en holografisch kleefolie of hologram papier met dubbelzijdig kleefolie ik heb daar nog nooit van gehoord.
groetjes frieda
Holografisch is met allerlei glans en glinster. Moeilijk uit te leggen, je moet het zien om te begrijpen. Lijkt een beetje op de AB (=Aurore Borealis) glans op Swarovski kralen.
Kleeffolie is gewoon folie of papier met een plakkende achterkant. Dubbelzijdig is aan 2 kanten een plaklaag.
Ik hoop dat dit helpt?
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
vlinder trend creatief
bedankt esther dat heeft me al een stuk verder heholpen.
groetjes frieda
groetjes frieda
kralengek