Hobbybeurs in de darling market

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » za 13 sep 2003 17:02

Wie van de forum gebruikers vindt het gezellig om meetegaan?
Het gaat om de zaterdag van 20 september in de darling market.
Ria staat daar dan met haar klei en workshops en ik denk dat er wel wat meerdere stands met onze hobby staan...
Het is een hobbybeurs dus het merendeel zal wel met andere hobby?s zijn, maar het is het wel waard om te gaan (Ria staat er ook en dan kunnen we eventueel een workshop volgen).
Ben het zeker van plan zelf trouwens!
Groetjes Rianne
Laat het ons maar weten of je meegaat!
Groetjes Rianne!

Caroline

Bericht door Caroline » ma 15 sep 2003 10:20

Hallo Rianne,
Ik wil eigen naar de Krea-Doe gaan.....maar dat is pas in oktober en ik zag inderdaad ook dat Ria er staat met haar klei en workshops.
Ik ga meestal op zondag, maar als jij niet anders kan vind ik zaterdag ook wel leuk om te gaan :)
Groetjes en een fijne dag voor iedereen met veel zon 8) van Caroline :-DD [/img][/list][/code][/quote]

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » ma 15 sep 2003 21:37

Die in oktober ga ik met mijn schoonmoeder op woensdag....
Zij wilde erg graag en ik ontdekte jullie te laat en had dus al die afspraak gemaakt...
Maar aankomend weekend is er een kleine in Rijswijk/Den Haag!
Ria komt er dan ook te staan netzoals de meiden van sissis (hoop dat ik het zo vluchtig goed schrijf!)
Kom gezellig ook!!
We kunnen dan afspreken Mireille en ik gaan zowieso en het is leuk om met meer meiden te gaan van dit forum!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » vr 19 sep 2003 12:22

ik ga morgen met mijn zusje naar de darling markt dus ben er wel te vinden bij de kralenstands...
Ben benieuwd wat ze allemaal hebben en wat er te doen is...
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » vr 19 sep 2003 15:38

O gezellig!!
Ik ga ook met Mireille en Caroline dus als er nog meer mee willen zijn die welkom!!!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Irene

Bericht door Irene » za 20 sep 2003 10:46

Ik ga straks even naar de Darling Market en daar zal ik Ria heus wel tegenkomen, kunnen we eens kennismaken, lijkt me wel wat...
Irene
http://www.ireneskralen.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 20 sep 2003 18:23

En dat hebben we ook gedaan :) Het was leuk om okay nu gaat de leeftijd naar buiten komen!! sorry als ik je vergeet!!
Patricia en vriendin?,Riantje, Irene en Het meisje dat met Sandra op de kralen meeting was! Dit zijn degene die ik me nog herinner van deze dag!!

Het was erg leuk om jullie te leren kennen!! ohja heb ook de meiden van Sizzis gezien met hun kraampje en even Hallo gezegd!

Voor degene die nog twijfelen er zijn een hoop kramen met kralen! en er zijn genoeg workshops sieraden maken te volgen!! sommige echt de moeite waard, en sommige ook niet.

Heb even lekker staan beppen met Irene over kralen.

Wat was de raarste vraag vandaag??
mevrouw schildert u die bloempjes erin???? hahahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 20 sep 2003 18:51

:) leuk dat het zo goed is gegaan.

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » za 20 sep 2003 19:12

Het was echt de moeite waard vond ik!
Ik ging ook vooral om bij Ria een workshop te volgen en we waren de eerste!!!!!!
Jammer dat ik Patricia en Irene niet heb gezien, had best kennis willen maken!!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Caroline

Bericht door Caroline » za 20 sep 2003 22:37

Hallo het was een hele leuke dag. Die armband met die FIMO kralen vind ik nog steeds het aller mooiste die ik gemaakt heb. Hartelijk bedankt Ria.
Ik vond het ook gezellig met Rianne. Ja ik heb ook die meisjes van Sizzis nog ontmoet. :byebye van Caroline die nu gaat :ZZ:
Fijne dag morgen :turtle

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 21 sep 2003 06:41

Jaa ik was caroline haar naam vergeten!! sorry!

groetjes Ria

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » zo 21 sep 2003 09:42

Fijn te horen dat het zo goed gegaan is Ria. Heb druk aan je gedacht de hele dag!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 21 sep 2003 11:57

de beurs is zeker de moete waard en Ria je workshop was echt heel erg leuk. Die vriendin was mn zusje van 14 en ze is helemaal enthousiast geworden!!! :lol:
we komen zeker een keer een workshop canes maken bij je doen als zuslief schoolvakantie heeft of zo!(ze moet nl vanuit utrecht komen)
hoop dat het vandaag ook een leuke drukke dag voor is.

Ook jammer dat ik de anderen niet heb gezien :cry:
Groet Patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » zo 21 sep 2003 20:37

Was het nog erg druk op zaterdag met de workshops Ria?
En hoe is het vandaag gegaan?
Ik geloof dat vandaag Annemiek er stond toch?
Groertjes Rianne
Groetjes Rianne!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 21 sep 2003 20:58

Annemiek is het hele weekend niet geweest dat ging niet met haar rug! ;) Dus heeft erwin heel het weekend strafkamp gehad ;)hahahaha

Het was vandaag veel drukker met de workshops begon gelijk al iets over 10 uur en dat is doorgegaan tot kwart over 4. Er zijn ongelofelijk veel kinderen op de workshops geweest vanaf 5 jaar oud tot dames van dik in de 60 :) dus was erg leuk! Moet zeggen dat ik het heel erg verfrissend vondt om die kleintjes te hebben :) Ze zijn zo leergierig is gewoon echt te gek! en als je ziet wat ze maken dat is gewoon geweldig ;) Der waren er een paar die diversen keren terug zijn gekomen om nog een workshopje te doen en eigenlijk was het allerleukste een jongen van een jaar of 9 die kwam kralen maken. Ik had net een Jungle/safari cane gemaakt daar en toen kwam hij ik wil ook kralen maken mag dat! Tuurlijk mag dat ga zitten en zoek een cane uit ;) Het gaat bij mij altijd lekker makkelijk. Hij koos dus die nieuwe cane uit (kralen zijn echt waanzinng ervan!!) en heeft er een berg kralen van gemaakt en na een uurtje kwam hij terug om er een ketting van te maken. uiteindelijk is het echt een hele stoere ketting geworden met echte been kralen ertussen. Klinkt hartstikke stom maar ik was echt bere trots op hem en op die kleine meiden!! Echt kleine kunstenaartjes in spe en ik heb ze een beetje geholpen ;) COOL HE :) en nu spookt het dus door me hoofd om kinder workshops te gaan doen omdat ze het heele rg leuk vinden en het is eigenlijk best wel te doen op partijtjes! Ik hoef alleen maar dozen met canes te vervoeren en wat klei met malletjes!! dus dat is niet te veel!! Tjonge wat een lang verhaal he !! ja ben hartstikke moe maar heb 15 minuten geslapen en heb me een adrenaline door me lichaam heen spoelen wordt er niet goed van heb zelfs al de beurstroep al opgeruimd! Morgen vieren we dus erwin's verjaardag die gisteren dus gezellig op zijn verjaardag op de beurs stond met mij :) Dus morgen moet ik even schoonmaken en dan ga ik proberen om van de week nieuwe foto's op mijn site te plaatsen met bergen nieuwe canes en kralen ;) en ook de nieuwe jungle cane en kralen!! En ga me is verdiepen in een Ebaystore te openen kijken ofdat het interesant is ;)

nou ik kap er maar mee want ik blijf bezig!!

groetjes Ria

Gesloten