opbergkoffer

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » di 15 feb 2005 21:25

is dat balen, hij is aangekomen vandaag en we waren niet thuis, nu moet ik wachten tot morgen
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Dootje
Bead Dreamer
Berichten:534
Lid geworden op:za 12 feb 2005 12:31
Locatie:Halsteren
Contacteer:

Bericht door Dootje » wo 16 feb 2005 15:42

jokevedehaa schreef:is dat balen, hij is aangekomen vandaag en we waren niet thuis, nu moet ik wachten tot morgen
Ahhw, balen. :(
Je maakt wel foto's he, als je hem hebt?? :wink:
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 16 feb 2005 15:47

ja, hij is vandaag aangekomen maar mag em pas open maken zaterdag :( ( heb toch al stiekem gekeken hoor :lol: ) de kralen mocht ik gelukkig ook al uithalen :D alleen jammer dat de bestelling niet helemaal klopt, wat nu?

het zit nl zo: ik bestelde een tang en ze stuurden de verkeerde (goedkopere) op, maar nu heb ik wel voor de duurdere betaald h? :!: :evil: en terugsturen kost zoveel aan verzendkosten :( zucht
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Dootje
Bead Dreamer
Berichten:534
Lid geworden op:za 12 feb 2005 12:31
Locatie:Halsteren
Contacteer:

Bericht door Dootje » wo 16 feb 2005 15:49

jokevedehaa schreef:ja, hij is vandaag aangekomen maar mag em pas open maken zaterdag :( ( heb toch al stiekem gekeken hoor :lol: ) de kralen mocht ik gelukkig ook al uithalen :D alleen jammer dat de bestelling niet helemaal klopt, wat nu?

het zit nl zo: ik bestelde een tang en ze stuurden de verkeerde (goedkopere) op, maar nu heb ik wel voor de duurdere betaald h? :!: :evil: en terugsturen kost zoveel aan verzendkosten :( zucht
Eisen dat je de duurdere tang toegestuurd krijgt en dat ze jouw verzendkosten voor de andere tang terug betalen. Je hebt toch voor die duurdere betaald, het is niet jouw fout, maar die van hen.
Ze zijn er verantwoordelijk voor dat jij de goede spullen toegestuurd krijgt. :evil: Denk ik... :oops:
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 16 feb 2005 15:58

ik heb ze al een mailtje gestuurd met de vermelding dat heeeeeeeeeel wat kralenfans dit zullen lezen, dus dat ze maar beter zorgen dat het goed opgelost is :lol:
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Dootje
Bead Dreamer
Berichten:534
Lid geworden op:za 12 feb 2005 12:31
Locatie:Halsteren
Contacteer:

Bericht door Dootje » wo 16 feb 2005 16:05

jokevedehaa schreef:ik heb ze al een mailtje gestuurd met de vermelding dat heeeeeeeeeel wat kralenfans dit zullen lezen, dus dat ze maar beter zorgen dat het goed opgelost is :lol:
hahaha :lol: idd
anders hebben ze meteen een stuk minder klanten :P
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 16 feb 2005 20:22

ik ben stout :twisted: ik stuurde een mailte waarin stond: 'er ontbreekt iets in mijn bestelling, wat nu?' en nu sturen ze de tang gewoon op, want ik heb er niet bij gezegd dat ze gewoon de verkeerde hebben genomen :lol: normaal zou ik dit zeeeeeeeeeeeker niet doen, maar ik moest bijna 20 dollar verzending betalen, dus had ik zoiets van; nu moeten ze het maar weten! (ze verdubbelden gewoon hun verzendkosten!) wat zouden julie gedaan hebben?
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Dootje
Bead Dreamer
Berichten:534
Lid geworden op:za 12 feb 2005 12:31
Locatie:Halsteren
Contacteer:

Bericht door Dootje » wo 16 feb 2005 20:25

Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan, maar als ze zulke hoge verzendkosten rekenen...
En je hebt helemaal niet gelogen, want eigenlijk is er dus iets opgestuurd dat je niet gevraagd hebt (dat heb je er alleen niet bij gezegd) en er is iets te weinig opgestuurd (en dat heb je dus wel gezegd :wink: ).
Het is maar hoe je het bekijkt dus... :wink:
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 16 feb 2005 20:58

nu maar hopen dat ik niet weer douanekosten moet betalen :D
ipoingtudut

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 23 feb 2005 18:59

Afbeelding dit is het knopje waarmee de klepjes open maakt van dit doosje: (en de andere 5) Afbeelding en die 6 doosjes gaan dus in deze koffer: Afbeelding zo, nu hebben julie al een beetje een idee :lol:
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 23 feb 2005 20:14

ziet er goe duit, handig dat je bakje voor bakje open kunt doen!!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Dootje
Bead Dreamer
Berichten:534
Lid geworden op:za 12 feb 2005 12:31
Locatie:Halsteren
Contacteer:

Bericht door Dootje » do 24 feb 2005 17:58

Wooooow!!! :o
Supervet!! :D
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Gebruikersavatar
Ezther
Bead Professional
Berichten:1613
Lid geworden op:do 03 jun 2004 19:43
Locatie:Leusden

Bericht door Ezther » do 24 feb 2005 18:26

jokevedehaa schreef:ik ben stout :twisted: ik stuurde een mailte waarin stond: 'er ontbreekt iets in mijn bestelling, wat nu?' en nu sturen ze de tang gewoon op, want ik heb er niet bij gezegd dat ze gewoon de verkeerde hebben genomen :lol: normaal zou ik dit zeeeeeeeeeeeker niet doen, maar ik moest bijna 20 dollar verzending betalen, dus had ik zoiets van; nu moeten ze het maar weten! (ze verdubbelden gewoon hun verzendkosten!) wat zouden julie gedaan hebben?
Dat is niet zo netjes :wink:
Je kunt toch gewoon die tang retour sturen in hun eigen envelop of doosje of waar het in zat?
Zij hebben zich vergist, daar hoef jij niet extra voor te betalen, vind ik.
Bye bye, Ezther.

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » do 24 feb 2005 20:23

er staat duidelijk op de site, dat als je iets wil terugsturen, je zelf de verzendkosten moet gaan betalen! (maw 9 dollar)
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » ma 02 jan 2006 13:53

Hoi Poing,

Wat heb je nou in totaal betaald voor die koffer + verzendkosten? Ik zie 'm namelijk ook wel zitten, maar volgens mij is het hartstikke duur om die te laten verzenden, of viel dat wel mee?
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Gesloten