bioscoopje in utrecht?
Ik heb gister kaartjes gewonnen voor een voor premiere van de film freaky friday.
Maar dit is op 27 september om 11.00 (ja in de ochtend!) in....
Utrecht.
Maar ik woon zelf in Rijswijk.
Dus als 1 van jullie intresse heeft in twee kaartjes voor de film freaky friday zeg het maar!
Wie het eerst reageert mag ze hebben!
Groetjes Rianne
Maar dit is op 27 september om 11.00 (ja in de ochtend!) in....
Utrecht.
Maar ik woon zelf in Rijswijk.
Dus als 1 van jullie intresse heeft in twee kaartjes voor de film freaky friday zeg het maar!
Wie het eerst reageert mag ze hebben!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
Het gaat ook om een voorpremiere!!
Je kan het ook in de yes lezen van deze week, hij lijkt me wel grappig gaat om een gedaante wisseling...
Volgens mij is dit een comedie!
Hij lijkt me onwijs leuk maar het kost me een treinkaartje plus dat ik er dan om 6 uur uit moet om het op tijd te redden...
Is het eigenlijk niet waard, ik kijk hem wel als hij echt in de bioscoop uit komt!
Groetjes Rianne
O ja het is in de bioscoop Catherijne zaal 1
Je kan het ook in de yes lezen van deze week, hij lijkt me wel grappig gaat om een gedaante wisseling...
Volgens mij is dit een comedie!
Hij lijkt me onwijs leuk maar het kost me een treinkaartje plus dat ik er dan om 6 uur uit moet om het op tijd te redden...
Is het eigenlijk niet waard, ik kijk hem wel als hij echt in de bioscoop uit komt!
Groetjes Rianne
O ja het is in de bioscoop Catherijne zaal 1
Groetjes Rianne!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
H? Riantje, als je de kaartjes nog hebt dan heb ik wel interesse. Ik woon in Nieuwegein, dat is een half uurtje met de tram en dan nog een stukje lopen, dus voor mij is het best goed te doen. Dus als je ze nog hebt........
Groetjes,
Esther
(Stuur je me een priv?berichtje voor mijn adres? Ik zet het liever niet zo openbaar op het forum, je weet nooit welke gek er meeleest
)
Groetjes,
Esther
(Stuur je me een priv?berichtje voor mijn adres? Ik zet het liever niet zo openbaar op het forum, je weet nooit welke gek er meeleest
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Hoi Rianne, daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb ook geen reacties in mijn mailbox gekregen, dus kijk maar wat je doet. Nogmaals heel erg bedankt dat ik in jouw plaats mocht gaan, jammer dat ik niet kan maar ik voel me te belabberd om in de bioscoop te gaan zitten. Bovendien hoest ik me de hele dag een ongeluk, en dat is niet leuk voor de mensen die met mij in de bioscoop zijn... jammer hoor!
Groetjes,
Esther
Ik heb ook geen reacties in mijn mailbox gekregen, dus kijk maar wat je doet. Nogmaals heel erg bedankt dat ik in jouw plaats mocht gaan, jammer dat ik niet kan maar ik voel me te belabberd om in de bioscoop te gaan zitten. Bovendien hoest ik me de hele dag een ongeluk, en dat is niet leuk voor de mensen die met mij in de bioscoop zijn... jammer hoor!
Groetjes,
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.