Zizi kralen in Waalwijk

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:
Zizi kralen in Waalwijk

Bericht door Sharon_M » do 03 feb 2005 16:21

Zizi kralen heeft een kralenwinkel geopend in het centrum van Waalwijk. Ik ben daar deze middag even geweest en het is echt een leuke winkel!! Het is een erg grote winkel, dus lekker ruim. Je kunt gewoon op je gemak kijken en er is genoeg plek bij de bakken. De prijzen zijn hetzelfde als op de website, dus zeker niet duur voor een winkel.

Groetjes Sharon

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 03 feb 2005 17:15

hmm dat klinkt goed...!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » do 03 feb 2005 17:25

Idd klinkt goed!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Christel
Bead Fan
Berichten:315
Lid geworden op:vr 20 aug 2004 19:22

Bericht door Christel » do 03 feb 2005 19:04

Ben benieuwd, wil binnenkort een keer gaan kijken!
Groetjes Christel

pickwick
Bead Designer
Berichten:774
Lid geworden op:ma 14 jun 2004 18:49
Locatie:Emmen
Contacteer:

Bericht door pickwick » do 03 feb 2005 21:21

uhmmm, domme vraag misschien, maar waar ligt waalwijk?

ik ben A-topografisch ingesteld hahahaha

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » do 03 feb 2005 22:29

pickwick schreef:uhmmm, domme vraag misschien, maar waar ligt waalwijk?

ik ben A-topografisch ingesteld hahahaha

liefs lieselot
:wink: :wink: :wink: Liselot, je gaat naar Google (zoekmachien op internet ) en daar rechtsaf en dan typ je in op de balk Waalwijk. Vervolgens kom je als het goed is uit in Brabant, of anders ben je vreselijk verdwaald..:wink: :wink: :wink:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Miake
Bead Reader
Berichten:13
Lid geworden op:do 27 jan 2005 12:44

Bericht door Miake » do 03 feb 2005 22:36

hee das gaaf. Das lekker in de buurt :D
Zit het in het overdekte gedeelte of buiten? :wink:

MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » vr 04 feb 2005 01:50

Niet dat ik ooit in Waalwijk ben wezen winkelen :oops: maar tis hier vlakbij, dus denk ik misschien de moeite om eens te gaan kijken.

Als iemand tenminste uit kan leggen waar het is.....ik verdwaal als het moet nog in mijn achtertuin dus......

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » vr 04 feb 2005 07:18

Miake schreef:hee das gaaf. Das lekker in de buurt :D
Zit het in het overdekte gedeelte of buiten? :wink:
Je bedoeld denk ik het overdekte winkelcentrum de Els? Het is net buiten de Els, als je naar buiten loopt via de Free Recordshop is het nog een heel stuk naar links. Dan kom je het vanzelf tegen.

Groetjes Sharon

beadie

Bericht door beadie » vr 04 feb 2005 22:47

Dit wordt na het voorstellen mijn eerste berichtje!!!!

Ook ik ben bij ZIZI geweest en ben het helemaal met Sharon eens. Niet duur en lekker ruimtelijk. Ben op de openingsdag geweest en vandaag. (woon in Tilburg, dus vlakbij) en ze hadden ook ineens veel meer sieraden dus er wordt volgens mij nog hard gewerkt. Ruime keus in kralen, ornamenten etc. De winkel is echt supermooi. er staat een megagrote tafel en daar zaten een paar meiden op hun gemak een riem te beplakken.
Zag er wel gezellig uit.

Miake
Bead Reader
Berichten:13
Lid geworden op:do 27 jan 2005 12:44

Bericht door Miake » vr 04 feb 2005 23:17

Ik ben benieuwd hoor, ik ga ook snel kijken :wink:

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » za 05 feb 2005 12:50

Natuurlijk ben ik ook een kijkje gaan nemen.
Ik was er gisteren. De winkel is inderdaad lekker groot en sfeervol ingericht. Redelijk assortiment kralen maar ik vond dat de kralenbak in het midden van de ruimte te laag was (en ik ben zelf maar 1.62 m). En de verlichting boven deze bak viond ik slecht. Dus om alles goed te kunnen zien ga je automatisch bukken en krijg je snel last van je rug.

Hebben jullie ook mee gedaan met de loterij ? a.s. dinsdag is de uitslag. Degene die wint krijgt een gratis workshop aangeboden.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » za 05 feb 2005 13:25

char schreef:Redelijk assortiment kralen maar ik vond dat de kralenbak in het midden van de ruimte te laag was (en ik ben zelf maar 1.62 m). En de verlichting boven deze bak viond ik slecht. Dus om alles goed te kunnen zien ga je automatisch bukken en krijg je snel last van je rug.

Hebben jullie ook mee gedaan met de loterij ? a.s. dinsdag is de uitslag. Degene die wint krijgt een gratis workshop aangeboden.
Ben het wel met je eens dat die kralenbak erg laag was. Ik ben ook niet zo groot en het viel me ook op.

Ik heb ook meegedaan aan de loterij. Wel laten weten als je gewonnen hebt. :wink:

Groetjes Sharon

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » za 12 feb 2005 20:49

char schreef:Hebben jullie ook mee gedaan met de loterij ? a.s. dinsdag is de uitslag. Degene die wint krijgt een gratis workshop aangeboden.
Ik heb niks gewonnen :cry:
Maar ik heb alweer aan een nieuwe prijsvraag meegedaan. Kijk maar bij showoff Topic Sterrekind :lol:
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » za 12 feb 2005 22:39

Nou ben ik een muts hoor, half waalwijk doorgekrost en helemaal geen centrum gevonden...........ben ik nou erg?

Gesloten