cursus glaskralen
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ja, goed idee. Lijkt me zeker gezellig. Momenteel is het alleen nog een beetje lastig, omdat ik nog aan herstellen ben. Zo'n dag is net ffe iets te veel van het goede. Ik werk er al hard aan om weer fit te zijn, althans voor zover dat mogelijk is
. Dus het zal voor mij helaas nog even duren
.

Groetjes, Danielle
En zou een brander die gebruikt wordt bij het goudsmeden ook geschikt zijn? Dan zou ik bij aankoop meteen twee vliegen in 1 klap slaan (ivm mn opleiding)
Maar het gas moet dus heel schoon zijn? Er bestaat de Hydromat-brander, die brand op elektrolyse van water, dus knalgas van waterstof en zuurstof. En kan een temperatuur halen van 2000-3000 Graden Celsius, zou dat geschikt zijn Mario?
Maar het gas moet dus heel schoon zijn? Er bestaat de Hydromat-brander, die brand op elektrolyse van water, dus knalgas van waterstof en zuurstof. En kan een temperatuur halen van 2000-3000 Graden Celsius, zou dat geschikt zijn Mario?
groetjes Elly
hallo,
Sinds kort heb ik een zuurstof/propaan brander, deze is speciaal voor het maken van glaskralen. Zelf zit ik op een cursus edelsmeden en hier gebruiken wij ook zuurstof/propaan, maar ik heb geen idee of je deze ook kunt gebruiken, ik denk het wel.
Hiervoor gebruikte ik een propaan brander (idd uit de bouwmarkt, hadden we nog), met deze brander worden sommige kleuren glas niet goed van kleur. Maar ik wou eerst zeker weten of ik glaskralen maken wel leuk vond om zo'n grote uitgave te doen voor een brander.
groetjes Janine
Sinds kort heb ik een zuurstof/propaan brander, deze is speciaal voor het maken van glaskralen. Zelf zit ik op een cursus edelsmeden en hier gebruiken wij ook zuurstof/propaan, maar ik heb geen idee of je deze ook kunt gebruiken, ik denk het wel.
Hiervoor gebruikte ik een propaan brander (idd uit de bouwmarkt, hadden we nog), met deze brander worden sommige kleuren glas niet goed van kleur. Maar ik wou eerst zeker weten of ik glaskralen maken wel leuk vond om zo'n grote uitgave te doen voor een brander.
groetjes Janine
Als er plaats is ga ik 26 maart de cursus glaskralen volgen in dongen bij 2 handjes. Eerst wilde ik het thuis gaan doen maar durf niet echt aan ga eerst via de cursus kijken of ik het wel echt leuk vind om er veel geld aan uit te geven.
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik denk dat ik eerst nog een keer terug wil en dan als ik het nog leuk vindt een set koopocean schreef:Als er plaats is ga ik 26 maart de cursus glaskralen volgen in dongen bij 2 handjes. Eerst wilde ik het thuis gaan doen maar durf niet echt aan ga eerst via de cursus kijken of ik het wel echt leuk vind om er veel geld aan uit te geven.

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)