"Verjaardags kalender"

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:
"Verjaardags kalender"

Bericht door Marlies » wo 10 sep 2003 11:43

Sandra,

Is het mogelijk om een soort verjaardagskalender te maken of een speciale topic of zo?? Lijkt me namelijk leuk om te weten wanneer er iemand jarig is. Leuk idee???

Ik hoor het wel.
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » wo 10 sep 2003 11:53

Hoi,

ik vind het een leuk idee, maar volgends mij best moeilijk om voor elkaar te krijgen. Of je zou een popup moeten krijgen op de dag dat iemand jarig is.
Liefs Carola

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » wo 10 sep 2003 12:06

leuk idee! :lol:
heb er technisch geen verstand van, maar klinkt goed

Marike

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 10 sep 2003 12:26

Leuk idee, wel veel werk! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 10 sep 2003 15:46

Als we pop-ups doen worden we elke dag helemaal overladen met allemaal pop-ups ;). Misschien een (automatisch veranderend) berichtje boven of onder aan de startpagina?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » wo 10 sep 2003 15:49

Hoi Stephanie,

Zoiets bedoel ik ook, maar ik wist even niet hoe ik het het beste kon omschrijven.
Liefs Carola

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 10 sep 2003 16:13

Je kan zelfs je leeftijd zien bij ke naam e.d. Maar Sandra heeft dat volgens mij express uitgelaten. ook bestaat er zoiets als een wie is er vandaag jarig in de forum layout maar het vreet allemaal kleine kbtjes en uiteindelijk moet Sandra er meer voor betalen. Misschien wordt het tijd dat we een DONATIE aan Sandra doen voor het gebruik van het forum ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » wo 10 sep 2003 16:20

Een donatie, goed idee. Ik had Ester D. al gemaild dat mijn vriendin door drukte toch niet mee gaat zaterdag, ik weet niet wat er met dat geld gebeurd, maar anders is het alvast mijn donatie!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 10 sep 2003 16:22

nou ik vindt het geen gek idee ;) Het kost toch ook geld en wij vinden het hier toch gezwellig ;) dus mag er best een kleinig heidje tegenover staan :)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 10 sep 2003 16:33

Ik vind 't ook wel een tof idee!
Ben zelf namelijk vandaag precies over 3 weken jarig haha :lol:
Ik verwacht dan natuurlijk wel veel e-cardjes enzo he, ben ik dol op! Vind 't ook altijd leuk om ze te versturen.
Dus kom maar op met die verjaardagen! :banaan:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 10 sep 2003 19:11

Misschien ben ik dan ongezellig, maar een verjaardagskalender hoeft voor mij niet, voel ik me ook nog verplicht om iedereen te feliciteren.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 sep 2003 21:11

:oops: :oops: jullie hoeven me niet te doneren hoor. ;) met gratis mond-tot-mond reclame ben ik al heel blij. ;) maar ik vind het heeeeel lief dat jullie daar zelf aan denken. enneh, ik heb een vrij goedkope pakket en heb maar af en toe rekeningen voor teveel dataverkeer, dat wisselt van 10 tot 20 euro per maand. mond-tot-mond reclame is onbetaalbaar. dus als jullie gewoon nou veel reclame voor mij maken, en eventueel af en toe een techniekje mailen, dan ben ik heeeeeel blij. ;)

wat de verjaardagen betreft: wel geinig idee. ik wil een keer een inlogsysteem maken voor mijn eigen site, zodat je bv technieken en voorbeelden kan toevoegen aan je favorieten. dan kan ik ook makkelijk een pagina maken van ?wie is er vandaag jarig?. het forum wijzigen doe ik liever niet: voor je het weet heb je een nieuwe versie en ik wil niets verpesten, wat makkelijk kan gebeuren omdat deze forum heel uitgebreid is gemaakt. maar een pagina maken waarop je het kan zien is niet zo moeilijk. dus ik zal het een keer maken, degenen die het willen weten hebben dan wat. ;)

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » wo 10 sep 2003 21:47

Of we houden ieder persoonlijk een agenda bij met de verjaardagen, dat scheelt een hoop tijd voor sandra natuurlijk en degenen die er geen behoefte aan hebben hebben er ook geen omkijken naar en zullen zich dan ook vast niet verplicht voelen om iemand te feliciteren!

Ik vindt zelf zo?n kalender een geweldig idee, maar snap ook wel de andere kant van degenen die er geen behoefte aan hebben!
maar goedt, ik hoop dat ik hiermee geen mensen gekwetst heb, en anders duizendmaal mijn excuses!!

Voor degenen die intresse hebben heb ik vier agenda?s over van school, wel dit jaar uitgave!
2003-2004
HiHi Hi Hi
Groetjes Rianne!

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 10 sep 2003 23:01

Oo, natuurlijk!!
Ieder voor z'n eigen, maar ik vond het wel een leuk ideetje.
Hoeft ook niet uitgebreid hoor. Anders kunnen we ook (degene die willen) hun verjaardags data onder je tekstbalk plaatsen. Maar goed zoals ik al zei ieder voor z'n eigen. En Hennie je hebt gelijk, je voelt je dan wel weer verplicht om iedereen te feliciteren. Kijk maar wat jullie alle zelf willen. (Donatie voor Sandra prima idee)
Veel liefs,
Marlies

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 11 sep 2003 10:03

ik zie nu dat je bij dit forum je geboortedatum niet in hoeft te vullen, waardoor het ook moeilijk wordt te zorgen dat je een verjaardagskalender heb. ik kan wel zoiets mogelijk maken als ik mijn website heb uitgebreid met inlogmogelijkheden bij mijn eigen site. maar dat zal nog ff een tijdje duren. ik denk dat het het makkelijkst is als iemand een topic bij kletspraat start en daar iedereen die mailtjes wil als ze jarig is haar geboortedatum plaatst. denk dat dat voorlopig het makkelijkst is.

Gesloten