"Verjaardags kalender"
Sandra,
Is het mogelijk om een soort verjaardagskalender te maken of een speciale topic of zo?? Lijkt me namelijk leuk om te weten wanneer er iemand jarig is. Leuk idee???
Ik hoor het wel.
Is het mogelijk om een soort verjaardagskalender te maken of een speciale topic of zo?? Lijkt me namelijk leuk om te weten wanneer er iemand jarig is. Leuk idee???
Ik hoor het wel.
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Je kan zelfs je leeftijd zien bij ke naam e.d. Maar Sandra heeft dat volgens mij express uitgelaten. ook bestaat er zoiets als een wie is er vandaag jarig in de forum layout maar het vreet allemaal kleine kbtjes en uiteindelijk moet Sandra er meer voor betalen. Misschien wordt het tijd dat we een DONATIE aan Sandra doen voor het gebruik van het forum 

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria

wat de verjaardagen betreft: wel geinig idee. ik wil een keer een inlogsysteem maken voor mijn eigen site, zodat je bv technieken en voorbeelden kan toevoegen aan je favorieten. dan kan ik ook makkelijk een pagina maken van ?wie is er vandaag jarig?. het forum wijzigen doe ik liever niet: voor je het weet heb je een nieuwe versie en ik wil niets verpesten, wat makkelijk kan gebeuren omdat deze forum heel uitgebreid is gemaakt. maar een pagina maken waarop je het kan zien is niet zo moeilijk. dus ik zal het een keer maken, degenen die het willen weten hebben dan wat.

Of we houden ieder persoonlijk een agenda bij met de verjaardagen, dat scheelt een hoop tijd voor sandra natuurlijk en degenen die er geen behoefte aan hebben hebben er ook geen omkijken naar en zullen zich dan ook vast niet verplicht voelen om iemand te feliciteren!
Ik vindt zelf zo?n kalender een geweldig idee, maar snap ook wel de andere kant van degenen die er geen behoefte aan hebben!
maar goedt, ik hoop dat ik hiermee geen mensen gekwetst heb, en anders duizendmaal mijn excuses!!
Voor degenen die intresse hebben heb ik vier agenda?s over van school, wel dit jaar uitgave!
2003-2004
HiHi Hi Hi
Ik vindt zelf zo?n kalender een geweldig idee, maar snap ook wel de andere kant van degenen die er geen behoefte aan hebben!
maar goedt, ik hoop dat ik hiermee geen mensen gekwetst heb, en anders duizendmaal mijn excuses!!
Voor degenen die intresse hebben heb ik vier agenda?s over van school, wel dit jaar uitgave!
2003-2004
HiHi Hi Hi
Groetjes Rianne!
Oo, natuurlijk!!
Ieder voor z'n eigen, maar ik vond het wel een leuk ideetje.
Hoeft ook niet uitgebreid hoor. Anders kunnen we ook (degene die willen) hun verjaardags data onder je tekstbalk plaatsen. Maar goed zoals ik al zei ieder voor z'n eigen. En Hennie je hebt gelijk, je voelt je dan wel weer verplicht om iedereen te feliciteren. Kijk maar wat jullie alle zelf willen. (Donatie voor Sandra prima idee)
Ieder voor z'n eigen, maar ik vond het wel een leuk ideetje.
Hoeft ook niet uitgebreid hoor. Anders kunnen we ook (degene die willen) hun verjaardags data onder je tekstbalk plaatsen. Maar goed zoals ik al zei ieder voor z'n eigen. En Hennie je hebt gelijk, je voelt je dan wel weer verplicht om iedereen te feliciteren. Kijk maar wat jullie alle zelf willen. (Donatie voor Sandra prima idee)
Veel liefs,
Marlies
Marlies
ik zie nu dat je bij dit forum je geboortedatum niet in hoeft te vullen, waardoor het ook moeilijk wordt te zorgen dat je een verjaardagskalender heb. ik kan wel zoiets mogelijk maken als ik mijn website heb uitgebreid met inlogmogelijkheden bij mijn eigen site. maar dat zal nog ff een tijdje duren. ik denk dat het het makkelijkst is als iemand een topic bij kletspraat start en daar iedereen die mailtjes wil als ze jarig is haar geboortedatum plaatst. denk dat dat voorlopig het makkelijkst is.