petje af!

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:
petje af!

Bericht door hennie » vr 07 feb 2003 11:48

Knap hoor Sandra wat je nu weer inelkaar gefrutseld hebt.Als je zelf hier goed in thuis bent dan kun je je waarschijnlijk niet meer voorstellen hoe iemand als ik ertegenaan kijk.Mijn ogen schoten bijna uit mijn hoofd!Al loop ik hier te "mopperen" ik heb er wel veel lol aan hoor.Heel goed die verschillende onderwerpen.Kletspraat is heel leuk,maar als je echt iets wil weten dan wil je het ook snel kunnen vinden.Aleen weet ik dus echt van de helft wat er staat niet wat het betekent,maar dat leer ik ook nog wel.Groetjes Hennie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 07 feb 2003 13:27

:oops: :oops: bloos....bedankt voor je compliment. :wink: maarreh, kon deze software gewoon gratis krijgen op http://www.phpbb.com" onclick="window.open(this.href);return false;, dus zo moeilijk was het niet voor mij hoor. en ach, je bent een internet-nerdin of je bent het niet he. :wink: :wink:

Annemieke
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:14
Locatie:Gorinchem
Contacteer:

Mooi hoor!!

Bericht door Annemieke » za 08 feb 2003 14:21

Hoi Sandra,

Wist niet wat ik zag! Mooi en overzichtelijk forum hoor.
De verschillende onderwerpen zijn nu wel makkelijk te vinden. (al zal de "kletspraat" wel mijn favoriet blijven.)
Het is wel ff wennen hoor. Ik ben wel wat thuis op de computer maar wat een BBCode is, weet ik niet hoor. Heb maar wat ingevuld!! :wink:
Ik moet dus maar goed oefenen met het nieuwe forum!
Kortom hartstikke leuk dat nieuwe forum!!! :P

Lieve groetjes Annemieke

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 08 feb 2003 14:44

ik wist eerst ook niet wat bbcode is, maar op http://www.kralen.com/f/faq.php?mode=bbcode#0" onclick="window.open(this.href);return false; kun je het lezen.
groetjes,
Sandra
PS: en bedankt voor je compliment. :)

caro
Bead Discoverer
Berichten:38
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 11:21
Locatie:balen belgie

Oeps

Bericht door caro » zo 09 feb 2003 11:37

hey sandra, ja het is wel effe wennen, ik zie net dat ik mijn gebruikersnaam als cadi heb geregistreerd...kan ik hier nog iets aandoen ? Dat is mijn afkorting van op het werk...het moet dus eigenlijk caro zijn, maar ik weet niet hoe het te veranderen...??? :oops:

En ik zie dat ik net een nieuw onderwerp Weekend onder adressen heb gezet, dat was ook niet de bedoeling en is onder het foute onderwerp terecht gekomen....

Ik moet het dus nog een beetje leren, :oops:

Caro
I am an bead and juwel-addict !!!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 09 feb 2003 12:22

hihi geeft niet joh, iedereen moet er aan wennen, ook ik. :wink: je bericht heb ik verplaatst naar kletspraat (als beheerder heb ik daar de mogelijkheden toe). wat je naam betreft....die heb ik nu ook gewijzigd! er is een beheersite waar ik veel kan doen, blijkbaar ook je naam wijzigen. :wink: graag gedaan hoor...

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

leuk, leuk, leuk

Bericht door hennie » di 11 feb 2003 23:13

Wie had dat gedacht.Ik ben al helemaal verslaafd aan het forum.Ga dadelijk maar even afkicken :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Marike
Bead Believer
Berichten:252
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 11:37
Locatie:Groningen

Gemakkelijk!

Bericht door Marike » wo 12 feb 2003 10:43

Hallo Sandra,

Vind dit echt een leuk, handig werkend, forum!!!!
En zoals Hennie zegt inderdaad verslavend. Ga af en toe even kijken of er al weer nieuwe berichtjes zijn enz.

Super

Marike

Gebruikersavatar
Rianne
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 10:45
Locatie:Tiel
Contacteer:

ik heb er ook last van

Bericht door Rianne » wo 12 feb 2003 16:18

Ik kan het ook niet laten om steeds te kijken hoeveel berichten erbij zijn gekomen en of iemand heeft gereageerd op een bericht van mij.

groetjes
Rianne

Mijke
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:ma 10 feb 2003 16:39
Locatie:Provincie Utrecht

Bericht door Mijke » wo 12 feb 2003 16:37

hihi nou bereid je maar voor. Ik kom ook op een forum over katten, deze is sinds begin januari hetzelfde vormgegeven als dit forum en sinds de nieuwe vormgeving zijn we niet meer weg te slaan. Het werkt echt verslavend. Je moet ook wel vaak kijken, want als je een dag niet komt is het niet meer bij te houden en mis je heel veel. Echt heel erg, ik zit nog wel op mijn stage en moet dus eigelijk hard werken :oops:

Groetjes, Mijke

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Echt wel!

Bericht door Marlies » wo 12 feb 2003 17:43

Echt wel verslavend dit Forum, kijk minstens 3 keer per dag.
m'n werk gaat er bijna onder lijden.

Groetjes,
Marlies

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 12 feb 2003 17:44

bedankt. :) moet wel zeggen dat ik er ook verslaafd aan raak om ernaar te kijken...alleen jammer als je het bv met laptop bekijk, batterijen ineens op zijn en je stekker niet bij je heb...dan moet je op eigen pc verder gaan en dan zie je niet meer laatst toegevoegde berichten...maar ach, wat maakt het uit...

Gesloten