Ik heb dat meegemaakt met andere kralenshops, helaas.tinus schreef: En dat ze geld in de envelop stopte is onbegrijpelijk!!!!
Victoria Dance Fashion
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Intussen heb ik een heel kort antwoord gehad van Victoria:
Hallo Suzanne.
Als de beadcaps nog binnen zouden komen, dan had ik ze op het factuur als nalevering gezet.
Daaruit moet ik dus concluderen dat de beadcaps uit het assortiment zijn.
Verder geen excuses.
Ze gaat niet in op het feit dat ze contact geld meegestuurd heeft.
Jacqie en Tinus: ik begrijp uit jullie reakties dat jullie dat ook niet prettig vinden.
Tis dat ze een vast bedrag hanteerd voor verzend/administratiekosten anders zou het er op neer komen dat ik eigenlijk verzendkosten over mijn eigen geld betaald heb. ha ha
Hallo Suzanne.
Als de beadcaps nog binnen zouden komen, dan had ik ze op het factuur als nalevering gezet.
Daaruit moet ik dus concluderen dat de beadcaps uit het assortiment zijn.
Verder geen excuses.
Ze gaat niet in op het feit dat ze contact geld meegestuurd heeft.
Jacqie en Tinus: ik begrijp uit jullie reakties dat jullie dat ook niet prettig vinden.
Tis dat ze een vast bedrag hanteerd voor verzend/administratiekosten anders zou het er op neer komen dat ik eigenlijk verzendkosten over mijn eigen geld betaald heb. ha ha
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

ik vind het erg jammer dat er nog shops zijn die er een beetje een zooitje van maken, want als iemand voor het eerst via internet besteld en meteen zoiets krijgt, dan zal die niet zomaar weer iets via internet kopen, waardoor het ook voor andere shops gevolgen heeft. wijzig dan ook iets aan het systeem, als het zo vaak gebeurt dat de bestelling niet bij haar is aangekomen. 

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
er zit wel een kern van waarheid over dat interpay verhaal.sandra schreef:dat is niet helemaal waar. ik heb sinds kort een raborekening en sindsdien ontvang ik heel vaak binnen 1 dag geld uit belgie. dat was bij de postbank nooit het geval. het kan zijn dat postbank het dan wel al heb, maar het niet meteen toont, dat ie het geld een paar dagen voor zichzelf houdt. maar ik merk iig duidelijk verschil.Evelien schreef:Wel balen zeg!
Het is alleen niet zo dat de posbank het geld langer vast houd. Betaling van de ene naar de andere bank lopen via Interpay, en daardoor duurt het langer...Altijd handig om te weten als je ergens op wacht...
Maar het ligt aan welke bank je gebruikt. Bijvoorbeeld van Rabobank naar ABN amro, kan via interpay gaan en dat betekend dat je langer moet wachten, erg irri

eigenlijk moet je vragen of ze het via Target system kunnen doen, dat is meteen van 1 rekening na de andere

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- dutch_dayz
- Bead Producer
Ik snap ook niet dat de shop bij de ene persoon zo laks is, en bij de andere persoon prima service levert! Ligt er misschien aan met welk been ze uit bed is gestapt 
Ik heb er zelf geen slechte ervaringen mee, vind wel de site heel onproffesioneel, veel dingen werken niet eens (rood kruisje in beeld) en ook zo slordig en onoverzichtichtelijk. Dat kan toch een stuk beter.

Ik heb er zelf geen slechte ervaringen mee, vind wel de site heel onproffesioneel, veel dingen werken niet eens (rood kruisje in beeld) en ook zo slordig en onoverzichtichtelijk. Dat kan toch een stuk beter.
ik denk dat iedereen gewoon zijn eigen manier van werken heeft, en de een misschien meer gedreven is dan de ander...wie weet is die victoria niet zo geinteresseerd in kralen, ze is begonnen met plakstenen voor danskleding, wie weet verkoopt ze de kralen om meer geld te verdienen...ik vind dat ze wel wat netter op char d'r mailtje had kunnen reageren....zou me niet verbazen als char nu niet meer bij haar wil kopen...
dat van geld per post meesturen kan ik op zich begrijpen: dan is de persoon er meteen vanaf, dat gaat sneller dan overmaken (inloggen, code zoeken, etc). ikzelf doe dat alleen niet, 1x wilde een klant geld opsturen en kreeg ik leeggescheurde envelop, dat kan zo weer gebeuren.
dat van geld per post meesturen kan ik op zich begrijpen: dan is de persoon er meteen vanaf, dat gaat sneller dan overmaken (inloggen, code zoeken, etc). ikzelf doe dat alleen niet, 1x wilde een klant geld opsturen en kreeg ik leeggescheurde envelop, dat kan zo weer gebeuren.
Het is niet zo slim van Victoria, want hierdoor raakt ze wel al haar klanten kwijt.
Ik heb ook geen goede ervaringen met bestellingen bij haar (ik zal jullie er niet meer mee gaan vermoeien
) en zit zelfs op dit moment ook nog achter haar broek aan.
Jouw mailtje, Char, was prima.
Haar reactie is niet echt netjes te noemen.
Klant is koning, toch?????????
Ik heb ook geen goede ervaringen met bestellingen bij haar (ik zal jullie er niet meer mee gaan vermoeien

Jouw mailtje, Char, was prima.
Haar reactie is niet echt netjes te noemen.
Klant is koning, toch?????????
Bye bye, Ezther.
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik ook. Ga toch maar bij die meneer in duistland (http://beads-n-more.shop.t-online.de) bestellen, denk ik. Heb gisteren net mijn eerste bestelling van hem binnengehad, en het ziet er prima uitPienjo schreef:ik widle binnenkorte een grote bestelling bij haar doen maar nu twijfel ik toch echt...

-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Heb vandaag gewoon weer bij haar besteld hoor, moet eerlijk toegeven dat ik ook heb getwijfeld nav alle berichten hier. Maar ik heb tenslotte zelf alleen maar goede ervaringen gehad, ik had zelfs iets vergeten te bestellen en had haar gemaild, heb ook meteen antwoord terug gehad.Pienjo schreef:ik widle binnenkorte een grote bestelling bij haar doen maar nu twijfel ik toch echt...
Gelukkig maar voor jouJacqie schreef:Heb vandaag gewoon weer bij haar besteld hoor, moet eerlijk toegeven dat ik ook heb getwijfeld nav alle berichten hier. Maar ik heb tenslotte zelf alleen maar goede ervaringen gehad, ik had zelfs iets vergeten te bestellen en had haar gemaild, heb ook meteen antwoord terug gehad.Pienjo schreef:ik widle binnenkorte een grote bestelling bij haar doen maar nu twijfel ik toch echt...

Misschien ben jij een belangrijker klant voor haar dan ik. Ik heb een keer of 3 besteld in een half jaar tijd.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

het moet niet uitmaken hoeveel en hoe vaak je bij iemand besteld,
want dat geeft niet echt klanten binding en zeker geen service.
ik heb bij haar ook wat besteld, 100 plak steentjes.
niet meer wilde kijken hoe het verliep allemaal.
het is goed gegaan, wat ik altijd wel prettig vindt,
als ze een mailtje sturen als ze het op de post gedaan hebben.
dan weet je wanneer je het kan verwachten en als het te lang duurt dan weet je dat het wel verstuurd is.
en ja ik blijf wel verder kijken naar andere shops.
groetjes debs
want dat geeft niet echt klanten binding en zeker geen service.
ik heb bij haar ook wat besteld, 100 plak steentjes.
niet meer wilde kijken hoe het verliep allemaal.
het is goed gegaan, wat ik altijd wel prettig vindt,
als ze een mailtje sturen als ze het op de post gedaan hebben.
dan weet je wanneer je het kan verwachten en als het te lang duurt dan weet je dat het wel verstuurd is.
en ja ik blijf wel verder kijken naar andere shops.
groetjes debs
- brides
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Pienjo schreef:ik widle binnenkorte een grote bestelling bij haar doen maar nu twijfel ik toch echt...
ik bestel al een jaar bij haar nou zeker om de maand en nog nooit iets gehad met haar als er iets niet was op voor raad belde ze me er voor op en ik heb ja dat gerooft beschadigt pakktje toen gekregen waar bijna niks in zat ze heeft gelijk met me gebelt toen ik haar een maailtje stuurde en ze stelde gelijk voor om het nog eens op te sturen en dat had ik dan een dag of 2 later in de bus liggen dus meid ik zal gewoon bestellen als je wat nodig heb ik heb er altijd bestelt en zal dit ook altijd blijven doen
en het is zeker jamer wat er nu gebeurt is maar kijk eens bij andere verhalen wat er gebeurt bij internet shops als je daar altijd moet over blijven na denken kan je beter naar de shop toe gaan dan weet je zeker dat er niks gebeurt

groeten van brides