Hobbybeurs Mechelen - Belgie
Ik kreeg vandaag een foldertje met de aankondiging van een hobby beurs in Mechelen. Deze Hobby Creatief Salon wordt gehouden van 16 t/m 21 september in de Nekkerhal. Misschien iets voor de Vlaamse dames.....
groetjes Petra
groetjes Petra
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik ga ook met mijn collega's en nederlandse kralenvriendin. Let wel op: vorig jaar was er wel wat aanbod aan kralen (vooral een duits kraam waar je zakjes mocht volscheppen voor 3 euro) was fantastisch), maar zoals altijd is het aanbod voor kaarten veel groter.
Tip: surf eens naar http://www.hobbysalon.com" onclick="window.open(this.href);return false;, daar kan je een kortingsbon afprinten, direct mooi meegenomen.
Tip 2: Vergeet zeker niet langs te gaan bij het kraampje van het Elfenatelier, is prachtig!
Tip: surf eens naar http://www.hobbysalon.com" onclick="window.open(this.href);return false;, daar kan je een kortingsbon afprinten, direct mooi meegenomen.
Tip 2: Vergeet zeker niet langs te gaan bij het kraampje van het Elfenatelier, is prachtig!
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Er staan bijna 12 standen enkel en alleen van kralen en benodigdheden, zelfs winkels uit Hilversum enzo. Ik denk dat ik daar echt mijn hartje ga ophalen!!! Ik kijk er ontzettend naar uit. Ik ga wwarschijnlijk met mijn moeder al gelijk de 16 de. Was het al maar zover ......!!! 
Kralengroetjes, Saartje 
beurs mechelen
hallo alllemaal
ik ben debby (zie voorstellen) ik ga samen met mijn zus op woensdag
17 september naar Mechelen.
Zijn er nog liefhebbers die mee willen rijden? Ik vertrek vanuit Huissen
(tussen Arnhem en Nijmegen in) om ongeveer 9 uur.
groetjes,
debby
ik ben debby (zie voorstellen) ik ga samen met mijn zus op woensdag
17 september naar Mechelen.
Zijn er nog liefhebbers die mee willen rijden? Ik vertrek vanuit Huissen
(tussen Arnhem en Nijmegen in) om ongeveer 9 uur.
groetjes,
debby
-
Lady_Violet
- Bead Interested
- Contacteer:
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik ben deze voormiddag geweest naar de hobbybeurs. Het was echt de moeite, zoveel kralen!!!! Je houdt het niet voor mogelijk, iedereen is er precies mee bezig ; gevolg lekker druk natuurlijk, ik voel men benen niet meer. Heb aardig wat gekocht, dus kan ik weer snel aan de slag.
Echt, ik kan het iedereen aanraden !!!
(PS dat duitse kraam dat Kat zei, stond er ook, je mag een (redelijk groot) gripzakje volscheppen voor ?3.00 !! echt de moeite!)
Echt, ik kan het iedereen aanraden !!!
(PS dat duitse kraam dat Kat zei, stond er ook, je mag een (redelijk groot) gripzakje volscheppen voor ?3.00 !! echt de moeite!)
Kralengroetjes, Saartje