Website over kralen weven incl gratis patronen

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:
Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door InJo » za 14 mar 2015 18:42

Sinds kort heb ik een nieuwe informatieve website over kralen weven: http://www.kralen-verhalen.nl. Ik probeer op deze website veel info te plaatsen over de diverse technieken en steken (weven met weefraam, peyote, brick stitch etc.) en plaats regelmatig gratis weefpatronen. Website is nog in opbouw, maar het begin is er!

Je kunt kralen-verhalen ook volgen op Facebook: http://www.facebook.com/kralenverhalen en je kunt meekletsen over alles wat met kralen te maken heeft in de Facebook-groep: http://www.facebook.com/groups/kralenkransje/.

Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie vinden van de site: wat vind je leuk, wat mis je en zou je graag willen zien op de site? Alle suggesties zijn welkom!
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door SeaBeads » za 14 mar 2015 23:49

Hi Ingrid,

Ik heb je website uitgebreid bekeken. Wat genereus om al die patronen gratis ter beschikking te stellen en dan nog zo uitgebreid en duidelijk. Daar ben ik wel van onder de indruk. Een patroon maken is heel veel werk.

Groet van Karin.

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door Moniek74 » zo 15 mar 2015 12:20

Geweldig mooie site. Ik ben momenteel ook druk met weven en zie alweer mooie uitleg van bv afwerkingstechnieken. Ik ben nu al fan :D :applaus:
Hartelijke groet van Moniek

Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door InJo » zo 15 mar 2015 16:47

Dank jullie wel voor het bekijken van m'n website en de enthousiaste reacties! Ben ik heel blij mee :D
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door Ingeborg76 » ma 16 mar 2015 13:03

Mooie site, ik heb alleen geen weefraam, een kleine hekel aan peyote (het lukt mij niet zo best) en brick stitch nooit bewust gebruikt. Wel heel leuk gedaan en ik zal je op Facebook gaan volgen, je weet immers maar nooit, misschien vat ik virus nog eens.
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door JMHols » di 17 mar 2015 09:44

Je website en forum groep zien er heel goed uit. Ik volg je nu.

Gebruikersavatar
InJo
Bead Starter
Berichten:54
Lid geworden op:za 21 jun 2014 08:11
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door InJo » di 17 mar 2015 14:46

Nogmaals dank voor de leuke reacties en likes! Zojuist een nieuw stappenplan aan de website toegevoegd waarin wordt uitgelegd hoe je een geweven kralenarmband mooi afwerkt d.m.v. een lintklemmetje. Er gaan nog vele stappenplannen volgen :D
If beads were money, I'd be a billionaire by now.

bobby/sieuw
Bead Believer
Berichten:262
Lid geworden op:za 27 dec 2014 17:21
Locatie:Sneek

Re: Website over kralen weven incl gratis patronen

Bericht door bobby/sieuw » wo 23 sep 2015 16:40

Hé Injo,
Wat ontzettend leuk je Facebook pagina over kralenverhalen. Heel erg mooi opgezet en duidelijke uitleg, ontzettend bedankt en lief om de tips en technieken te delen.
Ook de hulp/tip die je me eerder had gegeven om voor het aller eerst te starten met (miyuki) kralen, is een heel mooi resultaat gekomen om sleutelhangertjes te maken. Zonder was dit niet gelukt. Ontzettend bedankt!!!
Heb je pagina geliked en zal zeker je verhalen volgen.
Vr.gr. Sieuwke

Gesloten