In Utrecht is de winkel vrij ruim, maar de verlichting is waardeloos (sfeerverlichting waardoor je de kleuren niet goed ziet) en de meiden die in de winkel staan zijn kaktrutten met een hete aardappel in hun strot. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben leuke dingen. Dus heel af en toe ga ik er naar toe, zet mijn verstand op nul en bekijk alles met mijn zaklampje

voordat ik het in mijn bakje doe. En bij de kassa probeer ik niet naar het verschrikkelijke gebrouw van degene die afrekent te luisteren, want daar erger ik me kapot aan.