www.beadies.com

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Janet
Bead Interested
www.beadies.com

Bericht door Janet » do 01 jul 2004 18:07

Er zijn drie winkels van in Nederland, zag het net hier in de krant staan dat ie ook vlakbij mij zit, in Groningen.
Verder zit hij nog in Amsterdam en Utrecht.
Ik binnenkort zeker langs :lol:

Janet

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 01 jul 2004 18:56

Het is een leuke winkel maar ik vind hem errug duur.

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » vr 02 jul 2004 11:17

Ik ben wel eens bij beadies in groningen geweest.. Ik heb toen niet op de prijzen gelet. Maar een vriendin van mij vond het daar ook duur.. :roll:
Groetjes
Afbeelding

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » vr 02 jul 2004 14:17

Veel te duur inderdaad, kun je beter naar Flokstra gaan!
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » vr 02 jul 2004 19:57

Hoi Janet,

Je mag ook een keertje bij mij langskomen! Mail me maar als je zin hebt, ik woon in Groningen en heb een winkel aan huis.

Groetjes Myra

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 03 jul 2004 10:11

mijn punt van kritiek voor die in Groningen is niet alleen de prijs, maar ook de afmeting, ik kreeg acute claustrofobie, er waren nog drie andere klanten in de winkel en ik had het gevoel dat ik voor en achter me vanalles om zou gooien, heel eng..... :wink: ik weet niet hoe dat in de andere plaatsen zit....
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 03 jul 2004 11:45

In Utrecht is de winkel vrij ruim, maar de verlichting is waardeloos (sfeerverlichting waardoor je de kleuren niet goed ziet) en de meiden die in de winkel staan zijn kaktrutten met een hete aardappel in hun strot. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben leuke dingen. Dus heel af en toe ga ik er naar toe, zet mijn verstand op nul en bekijk alles met mijn zaklampje :wink: voordat ik het in mijn bakje doe. En bij de kassa probeer ik niet naar het verschrikkelijke gebrouw van degene die afrekent te luisteren, want daar erger ik me kapot aan.

Gesloten