Kaarsen versieren

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Irene01
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:do 23 sep 2010 09:32
Kaarsen versieren

Bericht door Irene01 » di 28 feb 2012 13:15

Hallo allemaal,

Ik heb een heleboel (stomp) kaarsen liggen. Nu lijkt het mij leuk om deze te gaan versieren met kralen. Hebben jullie misschien nog ideeën of sites waar ik kan gaan kijken?
Alvast bedankt.

Groetjes Irene

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: Kaarsen versieren

Bericht door Vicky P » di 28 feb 2012 16:10

ik heb een hele tijd terug van mijn man uit Australie een kaars kado gekregen die rondom versierd was met kleine stoffenroosjes en hele klein pareltjes.
Deze waren op heel dun soort metaaldraad geregen en dat metaaldraad zit strak on de kaars gewikkeld van onder naar boven.
Het is echt een kaars om zo voor de sier neer te zetten, je steekt hem zo niet aan...is puur decoratief bedoelt. Misschien een idee voor je?

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Kaarsen versieren

Bericht door JMHols » di 28 feb 2012 17:01

zoiets zou kunnen, deze is wat saai, maar dan met verschillende kleuren:
http://www.simplysalvage.com/glam-chand ... cessories/" onclick="window.open(this.href);return false;

of zo:
http://www.minieco.co.uk/hama-bead-weaving-continued/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Kaarsen versieren

Bericht door Algante » di 28 feb 2012 18:28

Beetje zachter laten worden (niet dat het gaat smelten) in je handen of (in de buurt van) verwarming en dan (glas)kralen er in drukken?
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gesloten