Website met vertaling van termen

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Randi
Bead Starter
Contacteer:
Website met vertaling van termen

Bericht door Randi » wo 18 mei 2011 20:05

Hallo allemaal!
Ik moet een presentatie geven voor Engels en ik heb besloten het te doen over sieraden maken.
Nu ga ik daar erg uitgebreid op in, maar heel veel termen kan ik niet met de vertaler vinden.
Weet iemand of er een website is met allerlei vertalingen Nederlands - Engels met termen uit het kralenwereldje?
Groetjes Randi :mrgreen:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Website met vertaling van termen

Bericht door Sandra » wo 18 mei 2011 20:37

Ik weet niet zo snel een link maar ik weet wel dat ik ooit een uitgeverij ermee heeft geholpen, en forumleden toen ook, zie viewtopic.php?f=15&t=29605&hilit=boek+engels" onclick="window.open(this.href);return false; , de link naar excel file werkt niet meer maar ergens verder onderaan kun je kopie daarvan vinden, met dus wat woorden.

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Krista » wo 18 mei 2011 20:43

Je kunt gerust wat woorden posten die je niet weet, mijn mams is Canadese, engels is dus met paplepel ingegoten alhier! Wie weet kan ik je helpen met iets.
glass is hot

DarkYuna
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door DarkYuna » wo 18 mei 2011 20:44

Ik wil ook wel helpen met vertalen!

Gesloten