Laat je vooral niet afschrikken door de moeilijkheidsgraag van de sieraden die je hier ook tegen kunt komen! De eerste keren dat ik hier keek dacht ik, mijn hemel, dat kan ik toch nooit!!! Zoveel moois kwam ik tegen. Vooral de kleine kraaltjes projecten daar ben ik zelf ook nog lang niet aan toe.
Wat misschien leuk is om te proberen is de anemoontechniek. Rijgen op staaldraad, en dan nog kleine kraaltjes als het ware aannaaien met bijvoorbeeld c-lon draad. Ik heb mijn roze anemoontje hier ook geplaatst, en op mijn hyves
http://www.vagebondjewels.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je hem onder de armbandjes als een van de laatste creaties terugvinden. Nog lang niet moeders mooiste, maar dan heb je een ideetje. Als je wil kan ik je ook een linkje sturen met de uitwerking van hoe je het moet maken. Het is niet moeilijk, maar wel leuk om uit te proberen, zeker als je nog niet zo ver bent met kralentechnieken. En het leuke is, je kan er zo verschrikkelijk veel soorten kralen voor gebruiken, dat je eigenlijk alle kanten op kan ermee.
En je gaat vast en zeker vanzelf steeds meer uitproberen. Zo heb ik nu een online abonnement op beadmagazine, en ik krijg daar zeker wel heel veel inspiratie uit.
Heel veel succes met je eigen draai erin te vinden, en op ontdekkingsjacht te gaan naar materialen en technieken. Ik ben zeker ook nog geen volleerd sieraden maakster, maar ik heb er zeker lol in, ook al kan ik ook alleen nog maar de simpelere sieraden maken.
Groetjes Bianca