Uitleg over het maken van altered-art bedels
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Geen idee of ik in het juiste sub-forumpje zit, maar ik heb op mijn blog een tutorial (helaas wel in het engels, sorry) geschreven waarin staat uitgelegd hoe ik mijn Alice in Wonderland, Flower Fairy en alle andere giethars-bedels maak, en welke, veelal Nederlandse, producten ik daarvoor gebruik.
Je kunt 'm hier vinden: http://trutdelamode.blogspot.com/2010/0 ... charm.html
Je kunt 'm hier vinden: http://trutdelamode.blogspot.com/2010/0 ... charm.html
Laatst gewijzigd door trutdelamode op wo 18 aug 2010 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Uitleg over het maken van altered-art bedels
leuk, bedankt voor het delen! Op zich was onder 'technieken' wel goed, alleen wordt die vooral voor vraag & antwoord gebruikt. Ik heb het verplaatst naar 'inspiratie en technieken op het internet', dan is het echt duidelijk als tip gepost en dat leverd vast meer bezoekers op. 
leuk hoor dank je wel voor het delen 
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Ik vind het zo fijn dat je ze wilt delen, ze zijn altijd machtig mooi. 
Oh wat ontzettend leuk...Ik zat me al af te vragen hoe het moest. Ik had namelijk al ideeen wat ik er mee zou kunnen doen.
Ik ben hier zo enthousiast over, dus ik zag zojuist dit berichtje staan en was helemaal blij; maar klik de link aan maar de link doet het niet 
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
Blog doet het wel, het lijkt erop dat de tutorial eraf is gehaald.
Groetjes en kraalplezier van Mieke
Heeft iemand enig idee waar je de hars kunt kopen?
Volgens mij heeft een goede hobbyzaak die wel.
Online zag ik de hars bij http://www.hofvangelrekraaltotaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Het lijkt mij ook nog een keer heel leuk om te doen.
Jammer dat de tutorial niet vindbaar is.
Online zag ik de hars bij http://www.hofvangelrekraaltotaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Het lijkt mij ook nog een keer heel leuk om te doen.
Jammer dat de tutorial niet vindbaar is.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Sorry voor alle problemen, maar ik heb 'm inderdaad verwijderd. Ik had in de paar uur dat ik de tutorial op mijn blog had staan meer dan 100 bezoekers meer dan normaal op een dag en maar 1 persoon (op de paar mensen hier dan) had het fatsoen om een berichtje achter te laten, en omdat ik toch echt een beetje paranoïde werd daardoor, het is toch iets waarmee ik geld verdien om mijn studie te betalen, heb ik hem verwijderd en ga ik hem over een tijdje voor een klein bedrag te koop aanbieden, dan heb ik toch wat meer controle.
Als iemand van jullie hem toch nog wil lezen, stuur me dan even een berichtje en ik stuur je uiteraard gratis het PDF bestand.
Van mij mag dit onderwerp eigenlijk wel gesloten worden, kan iemand dat doen?
Als iemand van jullie hem toch nog wil lezen, stuur me dan even een berichtje en ik stuur je uiteraard gratis het PDF bestand.
Van mij mag dit onderwerp eigenlijk wel gesloten worden, kan iemand dat doen?
ah, ik dacht al, dode link?
Jewel weet daar bijvoorbeeld alles van. (forumlid hier )
Jammer meid maar begrijpelijk, leuk dat je je tutorial later wel weer wilt delen
(al heb ik nu nog geen idee wat het was)
Ja, helaas komt dit maar al te vaak voor bij mensen die een tutorial delen :Strutdelamode schreef: Ik had in de paar uur dat ik de tutorial op mijn blog had staan meer dan 100 bezoekers meer dan normaal op een dag en maar 1 persoon (op de paar mensen hier dan) had het fatsoen om een berichtje achter te laten
Jewel weet daar bijvoorbeeld alles van. (forumlid hier )
Jammer meid maar begrijpelijk, leuk dat je je tutorial later wel weer wilt delen
groetjes, Capricus
- estherwijma
- Bead Monster
Hoi! Ik ben wel geinteresseerd, dus als je me een pb'tje wilt sturen...zou dat fijn zijn! Geen idee of ik er iets mee ga doen, maar vind het altijd leuk om inspiratie op te doen!
Ik kreeg ook een foutmelding als ik op je link kliktem maar goed zo kan het ook!
Alvast bedankt!
Ik kreeg ook een foutmelding als ik op je link kliktem maar goed zo kan het ook!
Alvast bedankt!
Groetjes Esther
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik kreeg ook die foutmelding. Had ook voor je tutorial gekeken.
Ik had hem graag willen lezen.
Ik ben in ieder geval wel je blog gaan volgen. Leuke dingetjes heb je erop staan.
Ik had hem graag willen lezen.
Ik ben in ieder geval wel je blog gaan volgen. Leuke dingetjes heb je erop staan.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Ik wil de RSS-feed van je blog toevoegen aan mijn Symbaloo-startpagina, maar kan de link hiervoor niet vinden. Weet jij welke dat moet zijn? 
Groetjes en kraalplezier van Mieke
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik heb in de rechterkolom wel een subscribe to optie, daar kun je meerdere manieren kiezen om de posts te volgen, staat daar degene die je nodig hebt niet tussen?Mieke schreef:Ik wil de RSS-feed van je blog toevoegen aan mijn Symbaloo-startpagina, maar kan de link hiervoor niet vinden. Weet jij welke dat moet zijn?
http://trutdelamode.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;