Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Ik hou van bont, fleurig, en kitsch, maar dit gaat zelfs mij te ver. Afschuwelijk. Ik denk dat de kralen veel beter tot hun recht zouden komen als ze in een eenvoudiger stuk zouden worden gebruikt. Zonde van die mooie kralen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Ook ik vind het super!!!!! Niet op zichzelf staand, zeg maar, maar als ik kijk naar het vestje en de dingetjes aan haar oorlel, past het ontzettend goed bij dit tiepje en haar outfit en uitstraling (dat zegt mijn gevoel dan hè ) en dat maakt het HELEMAAL GOED
Edit: vind de poppen erger en dat van de uitstraling neem ik terug , die had ik iets groter verwacht bij het vestje vind ik hem nog steeds super
Wat leuk al die verschillende reacties!! Ik vind het prachtig: de kralen vind ik heel mooi ook zo allemaal bij elkaar, alleen niet als zo'n lastig en zwaar uitziende ketting. Vind de combi met die oorbellen en het vestje wel weer heel leuk. Alleen welke poppen...
Whaaa...heel apart dit! Origineel is het zeker, maar draagbaar ....weet ook niet of het écht daarvoor bedoeld is, komt op mij over als een soort van kunstige uitspatting....net zoals die poppen, beetje creepy vind ik ze...
Ze maakt overigens ook wel mooie draagbare sieraden, bijzondere hangers en oorbellen. Een eigen opvallende stijl, dat is wel weer heel leuk om te zien.
************************************ Groetjes, Maddy
Wat leuk al die verschillende reacties
Vind zelf trouwens de kralen op zich erg mooi, ook de vrolijke kleurtjes.
Maar als geheel in 1 sieraad....nee, toch niet.
De poppen zijn aan de ene kat grappig maar toch ook best vreemd om te zien.
Weet niet zo goed wat ik daar nou mot vinden