Wrap

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Jeannette
Bead Reader
Wrap

Bericht door Jeannette » za 25 apr 2009 16:44

Misschien staat er al wel iets op het forum over wrap, maar ik kon het niet vinden.
Vandaar een nieuwe topic.
Wie weet waar ik iets kan vinden over het maken van een wrap (hoe en wat evt een patroon)
Zie er namelijk heel erg leuk uit en wil het graag een keertje gaan proberen.
:D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Wrap

Bericht door Sandra » za 25 apr 2009 17:01

Op http://www.kralen.com/pag.php?id=309" onclick="window.open(this.href);return false; kan je uitleg vinden met wat voorbeelden.

Jeannette
Bead Reader

Bericht door Jeannette » za 25 apr 2009 17:30

He bedankt voor de snelle reactie!!

Gazzara
Bead Anonymous

Bericht door Gazzara » za 02 mei 2009 19:34

Hallo Jeanette,

Op mijn website kan je leuke en makkelijke voorbeelden vinden en als je op google wire wrapping in toetst vindt je ook een tal aan tutorials die je op weg kunnen helpen. Als je vragen hebt kan je altijd bij mij terecht.

Groetjes, Marisan :byebye

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 03 mei 2009 08:02

Volgens mij (ter voorkoming van "langs elkaar heen praten") is de wraparmband iets anders dan wire wrapping ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Jeannette
Bead Reader

Bericht door Jeannette » zo 03 mei 2009 11:33

Marisan,
Ik ben op zoek naar wrap armband en niet naar wire wrapping, maar in ieder geval bedankt voor je tip!
Groetjes Jeannette
Gazzara schreef:Hallo Jeanette,

Op mijn website kan je leuke en makkelijke voorbeelden vinden en als je op google wire wrapping in toetst vindt je ook een tal aan tutorials die je op weg kunnen helpen. Als je vragen hebt kan je altijd bij mij terecht.

Groetjes, Marisan :byebye

Gesloten