weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Sandra » zo 29 mar 2009 22:10

Ik kwam http://carmillabijoux.canalblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false; tegen en dacht die moet ik delen. ;) Wat 'n prachtige creaties, vooral qua kleuren...heeft iets heel moois, misschien soms beetje gothic, maar iig niet tuttig / ouderwets, vind ik.

Als iemand anders nog leuke kralenweblogs weet, post het hier svp. :)

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Kikkertje » ma 30 mar 2009 09:36

Staan idd heel mooie dingen op!
Groetjes, Marjan

Krijsje1
Bead Fan
Berichten:316
Lid geworden op:ma 05 jan 2009 02:08

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Krijsje1 » ma 30 mar 2009 09:55

Dank je voor de tip, echt heel mooi om te bekijken! Die techniek van ingeweven kralen (of hoe zeg ik dat) vind ik heel leuk, ook al om bijv. één zo'n kraal (want 't is een heel werk!) in een tashanger o.i.d. te verwerken. Ik ben laatst ook al wezen prutsen. Ben er nog niet helemaal tevreden over, maar 't is wel erg leuk om te doen! :(L)

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door createss » ma 30 mar 2009 13:09

Dit is een van mijn favorieten, ik vind haar kleurgebruik helemaal geweldig :(L)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Sandra » ma 30 mar 2009 13:14

ja ik ben zelf ook verliefd op haar kleuren. :D
wat voor websites bezoek je nog meer zoal graag?

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door createss » ma 30 mar 2009 15:50

Ik begin vaak bij een site, en dan link ik gewoon door naar anderen. Ik kan zo wel uren zitten surfen (en kwijlen bij al dat moois [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] ).


Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Sandra » ma 30 mar 2009 21:30

:o :shock: :(L) :gek: :kwijl: :bedankt:
dit gaat wat worden zeg...flink wat uren surfplezier en vast ook flink wat pagina's uitprinten! dank je wel!! ik begin de weblogs pas sinds kort te ontdekken, heb al langs veel vilt-achtige knutsel weblogs gesurft, nog niet echt gezocht naar kralen weblogs....hoeft ook niet meer, voorlopig ben ik wel bezig met deze lijst! dank je wel!

Gebruikersavatar
margaret
Bead Interested
Berichten:187
Lid geworden op:za 10 sep 2005 22:54

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door margaret » ma 30 mar 2009 21:53

wowwwwwwwwwwww
heb ne tmijn eerste cabouchon armand gemaakt ..maar erg leuk te werken met die kleine kraaltjes ...is gewoon heel verslavend !!
en thanxxx voor de linksssssssssssssss..
mjammie :applaus:
een kralenfreak!!

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Kikkertje » ma 30 mar 2009 22:03

@ veha: nou je word bedankt hoor! :wink: Manlief vindt al dat ik veel te lang achter de computer zit, en nu dit! :kwijl: :kwijl: Geweldig, wat een mooie sieraden!
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door veha » ma 30 mar 2009 22:30

Kikkertje schreef:@ veha: nou je word bedankt hoor! :wink: Manlief vindt al dat ik veel te lang achter de computer zit, en nu dit! :kwijl: :kwijl: Geweldig, wat een mooie sieraden!
Graag gedaan hoor :wink: Ik kreeg die opmerking ook dikwijls van mijn echtgenoot, nu bewaar ik zulke links tot er weer eens een voetbalmatch of zo op tv is. Hij kan daar dan rustig naar kijken terwijl ik me vergaap aan al die prachtige creaties die er te zien zijn op al die sites. Misschien een tip [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

groetjes,
Veerle

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Sandra » zo 16 aug 2009 19:20

Dankzij Elly Budding en Createss heb ik http://centperles.canalblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden :(L) :kwijl:

Ik krijg nu spontaan het idee soort 'website van de maand' op kralen.com te gaan zetten, dus websites waar je echt veel patronen en inspiratie kan vinden, gewoon als tip voor veel surfplezier en inspiratie....Hebben jullie misschien websites waarvan jullie denken dat is de vermelding waard? Aangezien ik zelf wegens tijdgebrek niet zo vaak rondsurf langs weblogs....

Alvast bedankt voor tips!

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door ellybudding » ma 17 aug 2009 14:57

[quote="Sandra"]Dankzij Elly Budding en Createss heb ik http://centperles.canalblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden :(L) :kwijl:

Sandra, hier moet alleen dankzij Createss neerzetten hoor, zij heeft de sitenaam doorgegeven toen zij haar 2 armbanden aan ons liet zien op "show je eigen...." Heb het slechts van haar "geleend" Ere wie ere toekomt!

Bedankt alvast!

Elly

Ris
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:do 03 sep 2009 20:35

Re: weblogs met speciale rocailles-rijgpatronen

Bericht door Ris » vr 04 sep 2009 20:33

IK heb zelf een ketting net klaar(eenvouding) van rocailles gemaakt. Huh...! vraag maar niet hoeveel tijd had daarvoor besteed om te maken. Ik heb wel nog wat van, dan ga i op maken, en vorlopig stop ik ermee.

Gesloten