Dyrberg Kern
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Hallo meiden,
Kennen jullie Dyrberg Kern al allemaal ? Ik ben al jaren een trouwe fan en koop elk seizoen wel een hot item van ze. Ben vooral verzot op de mooie grove grote ringen met lekker veel stenen. Dit wknd kon ik me dan ook niet beheersen toen ze bij Jewelz in DH net de nieuwe coll. aan het inruimen waren, en heb de ''magni'' ring gekocht met ijsblauwe en wit/zilveren stenen erin. Ik vind m helemaal top !
Nu was ik net op hun site aan het kijken en raak nog meer verlekkerd van al dat moois. Vooral de precio bracelet, appeal oorhangers en de pasha bracelet.
Kijken jullie mee op http://www.dyrbergkern.com" onclick="window.open(this.href);return false; .
Laat me eens weten wat jullie favo's zijn !
Zucht.....ik wou dat ik zulk moois kon maken !!
Groetjes Karin
Kennen jullie Dyrberg Kern al allemaal ? Ik ben al jaren een trouwe fan en koop elk seizoen wel een hot item van ze. Ben vooral verzot op de mooie grove grote ringen met lekker veel stenen. Dit wknd kon ik me dan ook niet beheersen toen ze bij Jewelz in DH net de nieuwe coll. aan het inruimen waren, en heb de ''magni'' ring gekocht met ijsblauwe en wit/zilveren stenen erin. Ik vind m helemaal top !
Nu was ik net op hun site aan het kijken en raak nog meer verlekkerd van al dat moois. Vooral de precio bracelet, appeal oorhangers en de pasha bracelet.
Kijken jullie mee op http://www.dyrbergkern.com" onclick="window.open(this.href);return false; .
Laat me eens weten wat jullie favo's zijn !
Zucht.....ik wou dat ik zulk moois kon maken !!
Groetjes Karin
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
http://www.dyrbergkern.com/default2.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
Zo doet ie het idd wel! En ik heb al ff lopen
errug mooie fonkel dingetjes! Ik vind Erbera ketting, de precisio amrband, de Yal oorbellen, de royal armband, bouquet armband, gloria armband en de rowena ketting erg mooi!
Maar ook de ring die je hebt gekocht mag er zijn hoor

Maar ook de ring die je hebt gekocht mag er zijn hoor

Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

Ik vind juwelen van Dyrberg/Kern ook erg mooi en koop er al geruime tijd sommige dingen van. Maar de spullen zijn we niet goedkoop hoor.
Deze keer is de collectie erg vrolijk en worden er veel kralen en glimmende dingen gebruikt. Ik vind het dus wel mooi, maar af en toe vind ik gewoon een sobere zilvere ring of andere ook wel mooi.
Deze keer is de collectie erg vrolijk en worden er veel kralen en glimmende dingen gebruikt. Ik vind het dus wel mooi, maar af en toe vind ik gewoon een sobere zilvere ring of andere ook wel mooi.