instructie (erg makkelijke) voor veterketting

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
smoking dragonheart
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:di 20 feb 2007 22:49
Locatie:leiden
instructie (erg makkelijke) voor veterketting

Bericht door smoking dragonheart » di 20 feb 2007 22:54

wie o wie kan mij helpen aan een heeeeeeeeeeele makkelijke instructie voor een veterketting?? Die met geregen kraaltjes ertussen enzo, en daar een paar voorbeelden van??
Ik ben niet zo ingesteld dat ik dingen meteen snap, maar vind kettingen maken wel erg leuk, maar ik wil wel eens wat anders dan de 'gewone' veter ketteltjes,
Alvast dank jullie wel :D andere makkelijke ketting en armband ideeen zijn ook van harte welkom, als het maar erg makkelijk beschreven staat, want van de meeste beschrijvingen hier kom ik niet uit. :oops:
het leven is geen krentenbol

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » di 20 feb 2007 23:04

Je hebt al wel op kralen.com gekeken? Daar heb ik veel aan gehad toen ik net begon (en nu nog steeds!!!).
Groetjes,
Marijke

Gebruikersavatar
ger
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:do 10 feb 2005 16:22

Bericht door ger » wo 21 feb 2007 11:52

Misschien is het een leuk idee om eens ergens een workshop te volgen? Dan leer je wat je moet doen en het is nog eens gezellig ook. Er zijn in heel veel kralenwinkels verschillende workshops te volgen.

Succes en veel kralenplezier!

Gebruikersavatar
Lore
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:do 02 nov 2006 19:22
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Lore » wo 21 feb 2007 14:42

Misschien is ook een doe-het-zelf-pakket of een starterskit een optie. Veel webwinkels bieden deze aan met een uitgebreide uitleg hoe en wat.

Groetjes,
Lore

smoking dragonheart
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:di 20 feb 2007 22:49
Locatie:leiden

Bericht door smoking dragonheart » wo 21 feb 2007 18:41

Oeh op kralen.com staat wel een hoop, ook een site die het stap voor stap uitegt :)
Dank je wel voor de tip.
Workshops vind ik wel leuk maar ik werk altijd s'avonds. ik moet nu ook weer zo weg, dus dat valt helaas af....
Doe het zelf kit heb ik wel eens aangeschaft, dat was ook wel te doen, alleen staat er nooit bij welke maten enz je moet gebruiken, en daar was ik dus weer de mist mee ingegaan.
Dat is precies wat ik bedoel met echt stap voor stap uitleg... :cry: Als de maten niet kloppen begrijp ik het namelijk helemaal niet meer....
het leven is geen krentenbol

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » wo 07 mar 2007 15:03

Je kan ook een kijkje nemen op http://www.mdstyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staan ook een aantal sieraden online uitgelegd.

Succes!

Groetjes Miranda

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 07 mar 2007 15:26

smoking dragonheart schreef:Oeh op kralen.com staat wel een hoop, ook een site die het stap voor stap uitegt :)
Dank je wel voor de tip.
Workshops vind ik wel leuk maar ik werk altijd s'avonds. ik moet nu ook weer zo weg, dus dat valt helaas af....
Doe het zelf kit heb ik wel eens aangeschaft, dat was ook wel te doen, alleen staat er nooit bij welke maten enz je moet gebruiken, en daar was ik dus weer de mist mee ingegaan.
Dat is precies wat ik bedoel met echt stap voor stap uitleg... :cry: Als de maten niet kloppen begrijp ik het namelijk helemaal niet meer....
Er zijn ook kralenwinkels en sieradenmaaksters die overdag en/of in het weekend workshops geven hoor. Ik ben er een van. Ik geef voornamelijk workshops in het weekend overdag.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten