ideeën gezocht (kettingen)

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gesloten
riejaa
Bead Anonymous
ideeën gezocht (kettingen)

Bericht door riejaa » wo 27 dec 2006 22:08

Hallo,

Mn moeder heeft mij gevraagd om 4 kettingen te maken (voor mn moeder zelf, voor mn zus, schoonzus en voor mij) van een oude ketting van mijn oma. Dit was een splitstenen ketting van hematiet, deze ketting is kapot gegaan en mn moeder wilt graag dat ik voor ons 4 een ketting met deze steentjes ga maken.

Ik had al het idee om er splitsteentjes bergkristal bij te doen en zilveren kraaltjes (dit vond mijn moeder ook een heel erg leuk idee) maar verder weet ik niet zo goed hoe ik hier een mooie ketting mee kan maken! Wie o wie heeft er een leuk idee voor mij of misschien zelfs een voorbeeld? :lol:

dolfijn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door dolfijn » wo 27 dec 2006 22:21

Ik heb ooit ook zoiets gedaan voor een klant , Ik heb eerst gevraagd om zoveel mogelijk info over de smaak van de mensen , lievelingskleuren en kledingstijl enzo. Daarop heb ik dan verder gewerkt en voor iedere persoon iets heel persoonlijk gemaakt .het eindresultaat was heel leuk en totaal anders voor iedereen maar ze hadden wel allemaal de kralen van oma.

miranda
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miranda » do 28 dec 2006 22:17

Het is natuurlijk helemaal afhankelijk van wat voor een types jullie zijn.
Bijvoorbeeld druk, rustig mag het wat grover zijn of juist fijn.
Wellicht kan je er iets meer over vertellen zodat we kunnen kijken wat het beste bij jullie past.

Maar je mag natuurlijk ook altijd een kijkje nemen op mijn site om ideeen op te doen

Groetjes
Miranda

Gesloten