Akouavie
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Bracelets semainiers
Dames
Hoe zijn die armbanden gemaakt
De bracelets semainiers
Die vind ik mooi
Alvast bedankt voor de tips
Groetjes Catja
De bracelets semainiers
Die vind ik mooi
Groetjes Catja
-
m@rlies
Re: Bracelets semainiers
Bedankt voor de tip
Dan maak je aan de uiteinden een verbindingsoogje.
je rijgt alle draden zoals je het hebben wilt en dan bij het einde weer een verbindinsoogje maken.
dan pak je een kettelstiftje(of je maakt dat zelf met je zilverdraad) daar doe je een kraaltje op dan een geregen zilverdraad, dan weer en kraaltje enz. is zit alles erop, dan maak je om het geheel dicht te krijgen weer een verbindingsoogje aan je (zelfgemaakte) kettelstift. et voila.
Ik hoop dat je hem snapt, het is snel getypt. Maar zo is zo'n armband van de foto gemaakt.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Je neemt bijv 7 zilverdraden (als je zeven rijen wilt) en die buig je ergens om heen zodat ze groot genoeg zijn voor om de pols.Catja schreef:Dames
De bracelets semainiers
Die vind ik mooi![]()
Groetjes Catja
Dan maak je aan de uiteinden een verbindingsoogje.
je rijgt alle draden zoals je het hebben wilt en dan bij het einde weer een verbindinsoogje maken.
dan pak je een kettelstiftje(of je maakt dat zelf met je zilverdraad) daar doe je een kraaltje op dan een geregen zilverdraad, dan weer en kraaltje enz. is zit alles erop, dan maak je om het geheel dicht te krijgen weer een verbindingsoogje aan je (zelfgemaakte) kettelstift. et voila.
Ik hoop dat je hem snapt, het is snel getypt. Maar zo is zo'n armband van de foto gemaakt.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
- dutch_dayz
- Bead Producer
Re: Bracelets semainiers
die zijn inderdaad supermooiCatja schreef:Dames
De bracelets semainiers
Die vind ik mooi![]()
Groetjes Catja
bedankt voor de tip
maak zelf juwelen sinds juli 2004