Vistaprint.nl

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle
Vistaprint.nl

Bericht door Carola » wo 01 okt 2003 13:01

Hoi,

Ik heb de site http://www.vistaprint.nl een tijdje terug ontdekt. Hier kun je gratis 250 visitekaartjes bestellen. Je betaald wel ongeveer 5 euro aan verzendkosten. Dit bedrijf komt uit Amerika. Zelf ken ik het niet en ben benieuwd of iemand van jullie het kent. Ben wel erg geinteresseerd erin, maar je moet wel je creditcardnummer doorgeven. Zelf heb ik sinds kort een creditcard en weet dus nog niet helemaal of mensen je hele creditcard kunnen plunderen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of kent iemand dit bedrijf???
Liefs Carola

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 01 okt 2003 13:24

ikzelf ken het niet. wel wil ik wat creditcard betreft zeggen dat ze het inderdaad kunnen plunderen, maar dat je dat ook kan melden bij de creditmaatschappij. dus stel iemand haalt onterecht geld af van je rekening, dan bel je, zij zetten het geld dan terug op je rekening en zij moeten het dan maar verder zelf uitzoeken met de oplichter. dit zal wel allemaal gedoe zijn enzo, waardoor je dus wel heel voorzichtig moet zijn met creditcard, maar tis niet zomaar zo dat je dan alles kwijt bent. heb ik begrepen tenminste, zelf verder geen ervaring mee, gelukkig!

Dani
Bead Interested
Berichten:145
Lid geworden op:di 25 feb 2003 14:30
Locatie:Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Dani » wo 01 okt 2003 14:16

Ja,die site zat ik gisteren ook helemaal uit te pluizen!!!! Zulke leuke ,grappige dingen daar gezien,maar......helaas,alleen met creditcard te betalen!! Wel jammer,wil graag wat bestellen (leuke familie-cartoon-kaartjes bijv.!)
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>

Gebruikersavatar
Jolanda
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:ma 05 mei 2003 18:52
Locatie:Delft
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo 01 okt 2003 18:05

Ik heb ook zitten twijfelen maar de kaartjes worden ook nog gedrukt ergens in de antillen ofzo. Toen werd het nog vager.
Heb het ook niet aangedruft. Ook opdat ze zeggen dat de website beveiligd is maar je geen slotje ziet rechtsonder.
Gr Jolanda

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » do 02 okt 2003 13:33

Hoi,

Ik had die site van eriks prijs en pretpagina. (gratis site) en ik heb ze een mail gestuurd of het betrouwbaar is en daar kreeg ik dit op terug:

Hoi,

Ja is 100% betrouwbaar.
Voordat ik een link maak test ik de producten namelijk eerst zelf uit. En ik
maak dus pas een link als het werkt.

Suc6,
Erik
GratiZ.nl


Ik vroeg me toch nog af of ik het toch zal doen.
Liefs Carola

heel vriendelijk
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 28 sep 2003 20:11

vistaprint

Bericht door heel vriendelijk » zo 12 okt 2003 00:42

hoi beste kralen gekke
Ik ben al klant van vista print nu 4 jaar als is perfect als je een maal heeft bestelt dan krijg je veel mailtjes van hun met aanbiedingen.De laaste keer had ik voor 1000 kaartjes bestelt met gloss finish,geen reclame achter op en ik moest betaalen 0.33 $ cent per,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ja ja per 250 stuks plus dacht ik 7.50 verzend kosten.Een belangrijk punt voor dat je op verzend moet je echt 100% zeker weten alles is goed want als je binnen een paar minuten achter komt dat iets fout is ,is het al te laat,ook als je naar amerika belt is er niks aan te doen zo uit kijken.Met betaaling gaat ook geen problemen,maar vistaprint zit nu in nederland,misschien kan u nu overschrijven?????
groetjes

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » ma 13 okt 2003 09:54

Een creditcard heb ik wel dus dat is geen probleem, maar ik weet gewoon niet of het ene zaak is die te betrouwbaar is.
Liefs Carola

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » wo 15 okt 2003 09:03

Hmmm, ik blijf toch altijd huiverig om met mijn creditcard te betalen. Dan print ik maar liever zelf wat eenvoudigere visitekaartjes uit, dan het risico te nemen.

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » wo 15 okt 2003 09:11

Hoi Jacqie,

Dat ben ik dus ook van plan. Ik maak zelf wel iets op de computer.
Liefs Carola

(ik) Sandradebruin

Bericht door (ik) Sandradebruin » do 16 okt 2003 20:16

Toevallig zeg! Voordat ik dit berichtje las heb ik de 250 visitekaartjes gratis bij Vistaprint besteld.

Ik laat het jullie weten als ik ze binnen heb gekregen. O ja, je betaald
? 5.10 aan verzendkosten. Per kaartje is dat ? 0.02!

Groetjes, Sandra

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » vr 17 okt 2003 12:27

Hoi Sandra,

Ik weet dat het niet zo veel is, maar ik weet dus niet of je ook echt iets binnen zal krijgen. Ik ben daar vaak een beetje huiverig in. Ik probeer dus toch wel zelf iets te maken op de computer.
Liefs Carola

marapoes
Bead Starter
Berichten:56
Lid geworden op:vr 04 jul 2003 09:51
Locatie:Almere

Bericht door marapoes » vr 17 okt 2003 12:55

Hoi,

Heb zelf visitekaartjes gemaakt op de computer en uitgeprint op visitekaartjes-papier van Avery. Dit kun je bij de kantoorvakhandel kopen.

Misschien een idee voor de mensen die niet via internet willen bestellen?
Groetjes, Miriam.

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » vr 17 okt 2003 13:07

Hoi Miriam,

Bedankt voor de tip. Ik zal er eens naar gaan kijken. Anders doe ik het gewoon op fotopapier of op dun karton.
Liefs Carola

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 17 okt 2003 22:09

Je kunt ook prima papier voor visitekaartjes kopen bij de Bruna, 180 grams wit voor de printer. 10 per vel en er zitten 10 vellen in voor 2,95 euro.

Groetjes, Miekel
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » za 18 okt 2003 17:45

He,

Ik heb bij de kreadoe een pak papier gekocht voor 1 euro. dun papier met een werkje.vond het wel mooi papier.
Liefs Carola

Gesloten