Nieuwe verzamelsite creatief
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Ik ben (maar weer eens) een verzamelsite begonnen, deze keer meer voor allerlei creatieve hobbies.
http://creatief.eigenstart.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt via de link onderin je site doorgeven, natuurlijk wil ik je sieradensite vermelden maar ik hoop ook op leuke andere sites.
http://creatief.eigenstart.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt via de link onderin je site doorgeven, natuurlijk wil ik je sieradensite vermelden maar ik hoop ook op leuke andere sites.
Kralen make the world go round!
Ik heb mij aangemeld hoor
Kan nooit genoeg linkjes hebben
Mogelijk dat je 2 keer een aanvraag hebt gehad van mij, omdat bij de eeste keer dat ik mij aanmelde, het volgens mij niet helemaal goed ging (maar dat was al een paar dagen geleden) Had het dus voor de zekerheid dus nog maar een keer gedaan.

Mogelijk dat je 2 keer een aanvraag hebt gehad van mij, omdat bij de eeste keer dat ik mij aanmelde, het volgens mij niet helemaal goed ging (maar dat was al een paar dagen geleden) Had het dus voor de zekerheid dus nog maar een keer gedaan.

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Dank je!Armande schreef:Jah, nou sta je erbij! Die andere had ik niet gehad trouwens.

Nou, dan was het de eerste keer echt fout gegaan dus. Maar ik dacht ik wacht het even af, want ik zou het ook vervelend vinden als je in een keer tig aanvragen zou krijgen van dezelfde persoon

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hoi Armande,
Ik me aangemeld hoor. Altijd leuk een link erbij. Mag ik jouw site op mijn site vermelden?
Je wilde ook sites hebben met onderwerp: knutselen. e.d. Nu heb ik wel een andere site, een soort koopjesmarkt met hobbyspullen, speelgoed, huishoudelijke dingetjes, enz. Ik weet niet of je die ook leuk vindt?
Groetjes Inge.

Ik me aangemeld hoor. Altijd leuk een link erbij. Mag ik jouw site op mijn site vermelden?
Je wilde ook sites hebben met onderwerp: knutselen. e.d. Nu heb ik wel een andere site, een soort koopjesmarkt met hobbyspullen, speelgoed, huishoudelijke dingetjes, enz. Ik weet niet of je die ook leuk vindt?
Groetjes Inge.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Als je het NIET van wol maakt, denk ik het wel. Er zijn zoooo veel mensen alergisch voor wol en kunnen daarom alle leuke truien, sjaals en dergelijke niet aan. BALENKaat schreef:Hoi Armande,
Ik heb net ook mijn site aangemeld. Alleen maar sieraden, ik heb niets anders on line staan. Ik brei trouwens wel op bestelling, zou dat wat worden, een site met handgebreide sokken e.d.?

-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
misschien valt het je wat meer op als je het zelf hebt?Armande schreef:Breien op bestelling, wat een leuk concept!
Ik ken niemand die allergisch is voor wol trouwens, typisch.
net als wanneer je net een beugel hebt: op eens lijkt de hele wereld wel een beugel te hebben...
of misschien ga ik gewoon te veel met "gedegenereerde"(=schijnt oorzaak allergie te zijn) om...
-xxx-
Dagmar
Dagmar
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
off topicKaat schreef:Allergisch voor wol? Echte scheerwol bedoel je? Ik hoor wel veel van mensen die dat niet graag dragen, maar dat is vanwege het "prikken". Acryl zou dan een optie zijn, maar dat draagt zo koud...
Wol, praat me er niet over.
Steeds vaker zie je in de herfts/winter truien waar wol in zit.
Sweaters zijn niet altijd even elegant

Ik ben dus allergiesch voor wol.
Krijg er exceem van op de vrijvings plekken.
Begin spotaan te karbben als ik al aan de jeuk denk

On Topic
Leuk idee.
Ik heb alleen geen tijd op het moment voor andere hobbies
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje